Ta en kaka....

Datum: 2008-08-23 Klockan: 20:45:35 Kategori: Allmänt

Idag har vi haft kalas.... Men dagen började tidigt som attan....

Migän större delen av natten å ja e så seg så ja orkar inte upp å ta piller heller... men ju mer ja ligger där så ja de släpper ju liksom inte heller.... men vid halv åtta gick ja upp. Sedan ner på stan vid tio för att fixa massa för att kunna fortsätta här hemma. Ja köpte kakor å lite sånt för ja har inte hunnit med å baka... jo tårta hade ja gjort å bakat bullar men ja ja... jooo.... sedan skulle sonen ha pennor... en av tjejerna en present för hon skulle på kalas på brandstationen... Sedan ville mamma ha sängkläder i satäng så de köpte ja.... Så skulle vi ha färg spackel osv å persienner... bla bla.. hem med massa påsar....

Städa av å laga mat å så kom främmandet... Haft en trevlig eftermiddag då större delen av familjen hamna i Björnbärsbuskarna...

Ja har tvättat å vi kunde hänga ute för de va fint idag... höstdag...

Oskar e som en annan unge... sedan han börja skolan denna veckan har mycket hänt. Han e gladare å uppåt å nu har han tjej... de e ju ett trevligt besvär för man har mycket oro nu inför tonårsåren,, man vill ju att allt ska gå bra. Men ja nu behöver man inte säga till om nå han städar bäddar byter sängkläder å duschar å grejar så de e jätte skoj även om allt e lite nervöst även för mig ja man vet ju inte hur allt fungerar men man lär sig väl efter vägen....

Nu e han å Daniel till akuten för han gjorde illa handleden igår på studsmattan å fått vldig värk... har flickvännen samt hennes kompis här nu som väntar på han å de andra ser Alvin å gänget. Mamman e trött å ska ge sig ut å ta ssta tvätten... Väldig värk i kroppen så ja har inte gått så mycket idag de blve bara massa hemma steg men som de e just nu klarar ja inte mer... tyvärr...

Imorgon ska vi fortsätta byta fönster.....

Som ni märker har ja så fullt upp nu men ja skirver ju varje dag så fort ja hinner å bara ja får min egen dator hinner ja bättre....


Kommentera här 5 st

Kommentarer
Anna Phe

Haha! Ja jag har lite av varje i mitt liv, alt har sin tid :)

2008-08-23 @ 20:49:26
Länk: http://annaphe.se
ina

du har verkligen fullt upp! hinner du inte svara på mina kommentar då har jag full förståelse för det! ta hand om dig så gott det går! och är det inte så att du gör för mkt ibland? ..jag bakar inte heller när jag känner att det blir för mkt med alla sysslor och det har blivit för mkt för länge sedan så det är länge sedan jag bakade nåt. men vi har bullar så frysen spräcker konstigt nog. jag sitter och äter och blir jätte stor, oroligt! haha!:)jag förstår att du lägger ut allt din oro (positiv) menar jag om din son. det är faktiskt viktigt att han trivs, då trivs du också naturligtvis. att ha kompisar är som guldkant på vardagen:)

2008-08-23 @ 21:24:43
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Kattis

Hejsan!

Vet inte vad som hände. Satt en liten stund i morse, svarade och skrev lite. När jag kommer hem masa timmar senare så ligger jag på listan.

Lustigt.

Nu går jag och lägger mig. Natti natti

2008-08-23 @ 21:55:41
Länk: http://kattis11.blogg.se/
tomi

Jobbigt med migrän, jag har med, Hoppas du blir av med eden

2008-08-23 @ 21:58:25
Länk: http://serbianking.blogg.se/
Anonym

Vad kul med kalas ;)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: