Dagens inlägg

Datum: 2008-12-20 Klockan: 13:01:14 Kategori: Allmänt

Igår hade min mamma gjort en underbar sallad tills ja kom hem. Sedan ska ja ärligt säga att jag kröp ner å lyssnade på min bok.... TRÖTT å slut efter kvällens jobb.

Det lustiga var att när vi sitter där i soffan ser jag att klockan passerat nio och inte har ja hört att klockan slog nio dubbelslag.... men så fort man kommer i sängen ja DÅ hör ja den. Men ja har sovit bra å vaknade först vid fem... då va de katten som ylade å de är nog nått som "går" för de gör min kisse oxå vid denna okristliga tid.... Å sedan slog klockan fem...

Ja va faktiskt skapligt pigg när ja gjorde entre på jobbet.... å förmiddagen har gått hur bra som helst. A har semester så ja jobbade med en vikarie... å hon e hur go å bra som helst så förmiddagen har verkligen rusat fram. NU e hon hemma på timmar medan ja sitter här själver å väntar in fikat halv tre... har förberett lite å tar nu igen mig å äter lite lunch.

Längtar hem... i eftermiddag å kväll är vi ensamma ja å Daniel. Det ska bli mysigt de... njuta av varann å vi tänkte äta Suschi ikväll...mmmmm GOTT. Ja ska även packa å få iväg lite Tradera saker.. antar att även Daniel har lite sånt... å slå in de sista julklapparna,, men detta hinner nog jag innan Daniel e hemma då han jobbar i Karlstad idag...



Tänk va kärlek man kan känna till en annan människa... att man får uppleva detta... Det är underbart.

Kommentera här 4 st

Kommentarer
Jenny

Passa på och njut av varenda sekund ni har ensamma =)

Gott med Sushi, blev sugen men får ta det en annan dag !!

Jag bokade en tid, så jag ska klippa mig i veckan, topparna, och se har jag ju tid för brudfrisyr och sminnk på bröllopsdagen =)

Kram

2008-12-20 @ 15:04:58
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
PerNilla

Hejhej. Hur är det med dig?? Kram

2008-12-20 @ 15:24:08
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Stefan

Ja du...vi har fixat gran och klätt den. kommer en liten historia om det senare.

Ta dig en lur och vila upp dig lite du. Det är du värd. Kram

2008-12-20 @ 16:12:56
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Stefan

Och du...ta dig lite glögg i kväll vet ja ;-)

Kram kram

2008-12-20 @ 16:18:41
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: