Julbak

Datum: 2008-12-04 Klockan: 15:09:14 Kategori: Allmänt

E ju hemma och sjuk å dagarna går sakta. Eftersom jag haft så mycket ont i huvudet är inte en bok det självklara valet. Jag orkar inte mycket heller men idag har jag fortsatt pynta lite och så gjorde jag lite saffrans bröd. Gjorde även släta bullar så ja kan göra lite saffrans semlor tänkte jag. Har även suttit på barnens rum och rensat saker... PUH dels är rummen trånga men så ja de har verklgien bråte...

   





Arwen som i vanliga fall BARA å enbart är med barnen å sover och kelar med dom tycker det är HEMSKT nu när de inte varit hemma på flera dagar. I natt har hon inte kommit till ro och idag har honinsett att ska hon inte DÖ av för lite gos får hon gosa med matte.



Just nu ligger hon trångt på rygg i mitt knä mellan min mage och databordet.. det är UNDERBART mysigt. HERREGUDARS va bra matte e plötsligt.

Några fler tomtar har hittat sin plats oxå





Dessa är handmålade av mig själv.

Daniel är iväg och jobbar kvällen nu. Han jobbar en hel del och ja kunde han skulle han vissa dagar kunna vara på flera ställen samtidigt. KOnstigt de där för vissa dagar behövs han inte alls.

Pga all huvudvärk har ja även kollat synen idag. Daniel gjorde de igår och måste numera ha glasögon när han kör bil och ser teve läser osv. Mina ögon hade klarat sig bra å det enda ja bestälde nu va nya solglasögon då de ja har e gamla å dåliga. Billigare än om vi måste ha haft båda två och det blivit tre par glasögon.. puh ja... pengarna växer trist nog inte på träd här utanför... konstigt de där... Men snöar de gör de...

Min bil e helt inisad men ska hämta ett paket efter fem sedan.... julklapp till maken så ja ska iväg sedan nu när han inte e hemma med hökögonen å SER hi hi...

Mysa lite mera med Arwen nu innan hon får ringa en ambulans pga brist på gos gos.




Kommentera här 4 st

Kommentarer
SUPERSTAR

sant som sagt! =)



fan va gott, nu blev jag ju hungrig...

2008-12-04 @ 15:22:37
Länk: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/
Maria

vad duktig du är som bakat lussebullar, så jättegoda ut :-)

Var är dina barn ?



Ha det bäst och sköt om dig !

Kram

2008-12-04 @ 15:31:16
Länk: http://hippamorsan.blogg.se/
Jonas

Vad gott det ser ut... Marie bakade härom dagen och det var super gott. :) Det var ju sååå länge sen jag åt hembakade bullar med mjölk till. Idag blev det tom en sån där onyttig bullfrukost. :)

http://jomari.se/2008/11/29/ett-annat-resultat/



Ha en bra kväll... Kram

2008-12-04 @ 16:09:17
Länk: http://jomari.se
chili

Åh va gott, nu blev jag sugen på lussebullar:)

2008-12-04 @ 23:44:49
Länk: http://hetchili.blogspot.com/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: