Katten e inte som hon ska... del ett tusen fyra

Datum: 2008-12-04 Klockan: 21:29:02 Kategori: Allmänt

Ja vår katt e udda... hon äter för de första hundmat. Isaks hundkulor e gegantiska men den lilla Arwen HON kan äta dom ändå med sin lilla pytte mun i rosa...

Hon dricker INTE vatten i sin skål utan i hundens... hon får stå på bakbenen å ballanser med fötterna i vattnet men va gör de när man kan dricka där?

Hon e högt å lågt överallt å ingenstanns på samma gång HELA dagarna.

Ikväll åt hon russin.... de va grymt gott..

När hon inte ville inse att russinen va slut å ja visade att de BARA fanns grönmögelost kvar åt hon NATURLIGTVIS även de... när de ändå fanns...å när de va slut luktade de minsann ost om mammas fingrar å då kan man äta upp dom oxå om man gnager tillräckligt mycket...

Man kan även slicka på dic blommor om man inte har annat å äta.. tygblommor går oxå bra om man inte skulle kunna komma åt en å annan fågel. Hon retar fågelföräldraparet dagarna i ända...

Hon klätrar upp på deras bur som en apa... ja en APA hon hälsar att hon va just APA i sitt förra liv.

Ja jag skriver högt så menar ja högt... högsta vägghyllan i huset fungerar bra... även att ta stegen upp i barnens överslaf e intenågra som helst problem för en fd apa.

Hon knäcker även extra som mus å gnager av barnens kablar till tex headset osv.



Å att ligga som en hel HÖG i ett knä de e en baggis...

MEN Zonic e värre... för den kan man inte sova ihop med.. man kan inte sitta soffan heller... man får genast ÅTTA kilo katt rakt på magen.. fyra tassar i ansiktet helst blöta efter lek i vattnet och han tycker om att nosa extra nära när man PRECIS har somnat.. så visst Arwen e ju nästan NORMAL.

GOD NATT GOTT FOLK


Kommentera här 4 st

Kommentarer
H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

jag jobbar delvis som tolk fast ej på heltid. Jag håller mest på en affärsverksamhet

2008-12-04 @ 22:14:18
Länk: http://veckomagasinet.se
superstar

Det är iofs sant... förmodligen redan innan jag ens åkt, haha. ;)¨



god natt!

2008-12-04 @ 23:10:56
Länk: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/
Jonas

Svar: Mums... låter jätte gott, jag älskar semlor. :)

2008-12-05 @ 06:13:42
Länk: http://jomari.se
Jonas

Svar: Ja ja ja... visst mamma! Hahaha

Ja jag vet alltid bäst!! :D



Jag tror det kommer vända nu... men jag tror bara det, jag mår ju trots allt inte ett dugg bättre än igår och sonen är sämre idag. SUCK



Hoppas att du får en bra dag... Kram!

2008-12-05 @ 07:56:14
Länk: http://jomari.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: