Lilla JULAFTON i Anderssonska huset

Datum: 2008-12-23 Klockan: 10:37:07 Kategori: Allmänt

Idag ska vi fira jul. Så blir de när man jobbar inom ett service yrke... man får helt enkelt anpassa sig. Mig gör det inget... Det ska bli mys...

Jag har legat länge idag då ja är seg som alltid,, å Daniel jobbar fram till fyra. Det är ingen panik på nått vis för vi ska äta efter fyra. Jag får mina gäster hit vid tretiden. Ska snart gå ut och börja med maten. Ska göra Jansson,,, å omelett... skala potatis.. men annars e de mesta klart. Ja har heller inte ett stort dignande julbord utan mera lagom... de vi äter helt enkelt.

Uppdaterar under dagen om ja hinner...



Ska givetvis klä mig lite fint ja med min klänning å dnyggt under e självklart.... Bilder borde visas... men ja avstår så ni inte får en NAKEN CHOCK!!!




Kommentera här 1 st

Kommentarer
anne

Härligt! Mys ordentligt i kväll, jobbar du hela julhelgen?

2008-12-23 @ 18:16:22
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: