Måndag....

Datum: 2008-12-29 Klockan: 12:35:31 Kategori: Allmänt

Idag är en ny dag... å ja e så glad att ja e ledig... Solen skiner å de e härligt å kallt ute. Frosten gnistrar på träden.... Ska nog ta mig en tur ut sedan... SNART.....

Skulle åka ner å klippa Albin men jösses de va över 20 st före så de blev de inget med.

Så ja åkte bara fram till vår enkla hundå katt shop å köpte lite djurgrejjer å som vanligt blir hon ju bästis med mig... pratar å pratar å pratar... Hon e givetvis väldigt trevlig men ja jösses hon e speciell....

Daniel har börjat i vårt lilla badrum... eller ja de va länge sedan han började men nu har han fortsatt... De e väl på tiden men tiden e just det som intehar räckt till för att hinna. Barnen har försvunnit ut med kompisar å är även på väg. SKÖNT.... hi hi hi de e ju ett gäng hemma om ja säger så.

Hoppas Oskar flyttar sitt akvarium idag med så vi kan flytta fåglarna....




Kommentera här 5 st

Kommentarer
A M A N D A J O S E F I N E

Jag vet itne om jag tycker det är härligt att det är kallt, menmen.. :P

Ha en bra dag!

2008-12-29 @ 12:47:14
Länk: http://amandajosefine.blogg.se/
ina

hej! tack att du sa allt detta, att du finns och att du peppar. jag har varit lite rädd att jag kanske förlorat dig för jag inte är aktiv längre. jag orkar inte med telefon eller lyssna på musik t ex. och vill inte läsa för mkt sånt som jag gjort tidigare.en personlighetsförändring är kanske på gång hos mig:) jag läser däremot om ledarskap, galet av mig, speciellt nu:) en väldigt speciell och bra bok av en framgångsrik ledare-författare. heter "De 21 obestridliga lagarna om ledarskap" av amerikanen John C. Maxwell. finns att hitta på WWW.GOSPELMEDIA.SE. egentligen en underhållande läsning, om princessan Diana t ex, eller om Mc Donalds, om Ford. Maxwell är en ovanlig författare för oss, tycker jag.

nu är jag inne på en monolog igen, så tokigt! har tänkt så mkt på mig själv den sista månaden att man glömmer bort gränserna. men dig är jag glad över. hur orkar du? beundrar er alla starka kvinnor som finner kraft där den inte finns. jag var tvungen att ge upp, då jag minst anade faktiskt:( men jag ser nya möjligheter alltid, det är väl positivt, eller hur? jag tror på att alla har en chans eller en andra bättre chans:) kramar till din stora familj och extra mkt till dig själv:)

2008-12-29 @ 12:57:53
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
beetty

Jag skulle vilja ha den 1 Juli men de är en onsdag eller tisdag tror jag, så då hade vi tänkt den 3 eller 4 istället. de är en helgdag iaf, alla kanske inte är lediga och så, fast vi ska ju inte ha ngn sprit, utan bara tårta/fika efterår, & bjuda på mat då.. båda vill gärna ha Lars Markusson. Vi har ju en stund på oss & välja också.. sen vill inte jag direkt ha ngn brudklänning. Vill ha en fin vit kort klänning bara :) de trivs jag bäst i. =)..

2008-12-29 @ 13:00:43
Länk: http://freshing.blogg.se/
beetty

ja precis, jag vill inte att folk ska lägga sig i direkt.. som du säger våran dag.. hur hade ni de på eran bröllopsdag? : ).. de har jag inte direkt frågat utan bara läst & sett bilder.

2008-12-29 @ 13:31:12
Länk: http://freshing.blogg.se/
Barnens Hjältar

Jag älskar rosa :P

Dessutom är jag barnsligt förtjust i chokladkaka- Din blogg blev en lyckträff med andra ord.

Läste att ni med har fullt hus. Jag har fem barn och en bonustös så här levs det rullan dagarna i ända ;-)

2008-12-29 @ 20:01:20
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: