Avlider!!!

Datum: 2008-07-09 Klockan: 12:41:26 Kategori: Allmänt

Ja e så hemskt rastlös nu så ja vet inte va ja ska ta mig till.... GAHHH... Ja vill göra nått men VAD?? Skule ja fråga min mamma skulle hon säga MEN THERESE DU HAR ETT HELT HEM!!!! Jo tack ja veeet men ja vill inte städa å greja ja vill göra nått å e de så hemskt konstigt efter att snart varit hemma två veckor med sjuka barn.... Idag skiner solen men ja e inte glad i alla fall... Paniken lurar å ja e urless.... Mår inget vidare... FAN gör mig glad....

Saknar mig jycke som varit hos mamma aldeles för länge.... SUCK... Borde hämta han så ja åtminstonne måste ut med han...


Kommentera här 3 st

Kommentarer
linda

Sådana dagar är inget kul alls!

Och städa är INTE kul!



Själv ska jag åka på marknad och fördriva tiden!

2008-07-09 @ 12:59:32
Länk: http://fetmaoperation.blogg.se/
Marica Rödebäck

Ja, mkt kan vara fantasier och det är bra att det stannar även som det, risken är att man tror att det skall vara så bra men kanske inte är det och då är det ju bäst att ha det som fantasier.

2008-07-09 @ 13:12:52
Länk: http://rodeback.blogg.se/
anne

jag blir 48 i år. Inte mossig ännu utan i helt tatuerbar ålder, men nixpix, inget för mig. Det är flera orsaker till det; jag skulle aldrig kunna välja motiv, jag tycker de flesta motiv är (förlåt, förlåt) urfula och de som då inte skulle vara fula, varför ska de då sitta på skinnet och ta plats? Och störa! Min åsikt.

2008-07-09 @ 13:14:57
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: