EXTRA EXTRA EXTRA....

Datum: 2008-07-22 Klockan: 23:01:05 Kategori: Allmänt

Alltså ja skrev ju tidigare att min sambo hade tvättat min BH liiiite varmt... men alltså nu menade ju inte ja att han inte KAN tvätta... Ja har nämligen en sambo som kan ALLT å då menar ja de... han kan städa tvätta å laga gudomlig mat å han kan fixa här hemma å snickra tapetsera å måla.... å sedan e han kanon med barnen å med MIG.... INGEN får mig att känna mig så bra oms just han så han e faktiskt de bästa som finns å alla ni där ute borde vara lite lite avis på mig som hittat en så bra karl.... ;-)     Grejen e bara den att JUST DEN bh´n skulle de va HANDTVÄTT på har ni hört nå så jäkla DUMT??? Ja kollar aldrig tvättlappen heller men brukar köra dom i 40.... men när ja stod å hängde tvätten sur å jäklig kan ja säga att de flesta trosor ja har ska man tvätta i 40 å ja tycker nog att underkläder VILL man tvätta i 60 å nog gör ja de ...... förutom BH då.... de blir ju inte skitiga på de viset....

Vilket ämne..... ha ha hur ja tvättar mina söta trosor typ.... å nu ska ja säga att detta va INTE nån exklusive BH utan en för 149 typ på hennes eller Lindex eller var ja fann den men den va jäkligt fin... å den GÅR attanvända nu med men ja de blev lite varmt åt gummit i den så jaaa.. vi får se....

Men men ja ska ner med syss på stan imorgon å känner ja mig själ bra kommer ja hemskuttande med en påse innehållande just BH å trosor... för ja älskar verkligen att köpa just sånt ja...




Fick förresten massa fina bilder på min gojja eller min FD gojja.... måste ta å åka å hälsa på den lilla skiten snart.... ja de måste ja....






Nope nu ska ja surfa vidare.... en liten liten stund.... kolla en grej.... som e lite hemlig......


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: