Fredag...

Datum: 2008-07-18 Klockan: 13:33:01 Kategori: Allmänt

Å va vill JAG en fredag som denna? Vara HEMMA.... bjuda hem någon på lite grillat... SPELA massa spel å bara MYSA med gubben å ungarna i soffan om ingen behagar dyka upp för en grill å spelkväll.... Sitta nära honom i soffan å se en bra film... Å OM  de dyker upp nån med MC,,, GIVETVIS bangar ja inte, ja följer gärna med på en liten liten tur... men de e ju önsketänkande så så blir de ju inte.

En annan sak ja SKULLE vilja e ju att packa vagnen ( nej inte packa de e trist som faaan.... men ja jo man måste ju för att få göra de andra... åka ut... ) å dra iväg några dagar.... MEN de kan vi inte för darlingen e ju inte bra ännu å de vill vi att han ska bli BUMS så vi avvaktar kom vi fram till....

MEN allt detta är DRÖMMAR av en liten häxa till tjej som snällt får jobba både fredagkväll OCH lördagkväll... utan att för den skullen vare sig ha lusten eller motivationen så nu BER ja er där UTE,,,,, gör mig lite PIGG å GLAD för guds skull.... detta är SEEEEGT å de e ju för att ja snart snart snart ska ha SEMESTER,,, å då löver ja dig att tiden kommer RUSA fram.... å vips sittar ja på jobbet igen... å längtar till nästa semester.... å SEPTEMBER.... då vi ska iväg... KUL KUL KUL fan va ja längtar!!!!!!!

Kommentera här 7 st

Kommentarer
Jag och fotbollsspelarn

Oh ja I will :)

2008-07-18 @ 13:37:48
Länk: http://tgif.blogg.se/
Petra

Jag menar man blir ju inte yngre precis å vad är det man väntar på egentligen, att alla runt en ska säga att det är ok? Nä det funkar inte för mig. Jag går min egen väg!! Jag tror att det kommer bli jätte bra faktiskt! Vi kompensrar varann bra, jag är vild å tokig å han lugn somen filbunke, kan jag behöva! Men vi är ändå överens om vad vi vill å vi vill ju ha samma liv så vad kan gå fel? Att vi bråkar, jo men det är ju normalt!!!

2008-07-18 @ 13:39:52
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
Marica Rödebäck

Hehe .. Så fel man kan ha ibland ;) Men tur det är åt det hållet och inte andra ...



Hihi, vilket sammanträffande. Jag och maken träffades via aftonbladets chatt.

2008-07-18 @ 13:42:06
Länk: http://rodeback.blogg.se/
Petra

Synd jag inte har mc kort eller mc, hade hämtat dig direkt!!!!

2008-07-18 @ 14:46:13
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
jayne

oj....ingen MC...och inget MC kort...känner inte heller ngn med detta...annars hade jag fixat det mesamma!!!

Ja du...jag tänkte på väg hem idag... tv¨veckor kvar av semestern..sen jobba igen..och se fram emot vad... julens ledighet... jag har ju 11 dgr kvar... eller ska man lägga in ngn ledighet innan där..

Beror på skolan nu... jag ska ju läsa på distans.. men kommer att ha tenta vissa dagar och då måste jag vara ledig..

Ha det nu så gott....i all tristess...

2008-07-18 @ 16:08:32
Länk: http://jayne.blogg.se/
anne

Vart ska ni i september?

Du får nog en skön fredag kväll som det låter!

2008-07-18 @ 16:22:06
Länk: http://annnne.blogg.se/
jayne

en dröm jag har är speciallärare...

jag har nu min lärarexamen..ska läsa svenska 60 hp... som man behöver. Det tar 2 år....sne tar speciallärarutbildningen 3 år..så...jag får se.

Jag ska i allafall läsa svenska...ev psykologi (har kommit in..funderar) och ev genuspedagog.

Jag är inne i en fas där jag bara vill lära mig mer..läsa läsa läsa... får se hur jag gör.

Trivs bra med jobb..men vill göra ngt nytt....tjäna mer pengar för det jobb man lägger ner...

vad skulle du vilja läsa??

2008-07-18 @ 16:41:58
Länk: http://jayne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: