Fy vilken HEMSK upplevelse...

Datum: 2008-07-12 Klockan: 23:56:43 Kategori: Allmänt

...Kan inte påstå att min dag vait underbar rakt igenom men när man närmar sig  hemmet å bara tänker ja tar svängen förbi MC-Donalds så ja slipper svälta å DÄR just EXAKT mitt FRAMFÖR bilens front ligger ett STORT dött RÅDJUR!!!!!!! Lovar att ja SKREK som i en jäkla skräckfilm jö..... va gör man??? Ja hann fan inte bromsa eller nått utan tänkte kör rakt bara RAKT å bara väntade på dunsen som inte kom,,,,, TUR ja har volvo för djuret hamna mellan min hjul där de låg... va helt skakad när ja stanna utanför Mc-Donalds å ringde 112 för ja menar de va ju rena turen ja höll mig kvar på vägen, tänk om en MC hade kommit den hade inte haft en chans. PÅ skakiga ben landade ja in framför disken å säger till killen OJ ja e LITE LITE chockad å berättar liksom för han.... sedan hann ja bara sätta mig ner så kom de in en mamma med dotter å såg lika skakad ut hon å ber dom ringa polisen men ja fick ju hoa till att de redan va gjort å hon hade mindre bil än ja så djuret hade ju slagit i under hennes bil.... tror ja de... Nu när ja åkte hem så va de där å tog bort de så de gick på tio minuter....

Annars?? Jo man ska inte klaga... Sitter här i min rosa morgonrock å e helt slut. Har precis kört från Karlstad där ja suttit ex antal timmar på akuten med D.... Han blev nu inlagd på infektion så han får hjälp med smärtlindring. För de gick inte hemma å febern gick inte ner.... nu är han i goda händer så ja de e jobbigt men tryggt att veta att han får hjälp nu. Ville stanna men ja vet ja inte kunde... å ja hoppas de hjälper honom nu....

Vi fick i alla fall några timmar ja å barnen å deras pappa på en bilträff. Kan väl säga att ja inte platsade där riktigt i mina vita byxor å lite blommiga tunika... de gick i kort kort å lite cowboy stuk tjejerna eller i väldigt väldigt tajta jeans så varje liten valk syntes med en urtvättad t-shirt å skinnväst å grabbarna i svarta jeans å träskor... ha ha.... men men trevligt att titta lite, gå tipspromenad å knalla runt med lille Frasse ( tax ) som e superskön,, som en liten gubbe e han ha ha....

Men nu väntar den stora sängen på mig...

Natti gott folk...


Kommentera här 4 st

Kommentarer
anne

Ja, du verkar då ha fått nog för en dag...

Kladda ner bilen med rådjurskadaver behöver man ju inte göra.

Bra att du åkte in med Daniel så att han får hjälp.



Hoppas du får sova nu.

God natt.

2008-07-13 @ 00:13:29
Länk: http://annnne.blogg.se/
anne

God morgon!

Tittade på en del av dina gamla inlägg. Du har ju massor med tatueringar ju...

2008-07-13 @ 09:05:32
Länk: http://annnne.blogg.se/
jenny

Vad läskigt, det var ett rådjur brorsan krockade med när han körde hojen. Tur att allt gick bra med dig.

Kram

2008-07-13 @ 09:59:39
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Malin

usch då :(

2008-07-13 @ 20:37:45
Länk: http://malinsh.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: