KONTAKTANNONS/EFTERLYSNIG

Datum: 2008-07-15 Klockan: 16:30:49 Kategori: Allmänt

Kille sökes.... Han ska vara i sina bästa år. ( När man är i de bästa får du avgöra själv å lista ut,,,, ) Du ska även vara skötsam pålitlig och trevlig och ha lite humor....

Du ska ha MC kort å vilja ha med en böna på bönpallen då å då... ganska ofta... HELST REDAN IKVÄLL..... MEN måste köra ordentligt å skötsamt..




OM du dessutom e aningen händig å kan sätta in fönster å har STOR lust att hugga tag i de NU direkt e de inget som hindrar att vi kan ses ganska omgående.



Jag är en tjej i mina bästa år som e både pålitlig skötsam å trevlig å har en hel portion humor.

Jag är en utomordentligt duktig böna som har stor å lång erfarenhet av att sitta bakpå å åka med närhelst lusten faller in.



Ja har ett hus och en jäkla massa fönster som ska in i huset.

Ja erbjuder mitt sällskap å kan laga god husmanskost som tack.....




PS lovar att min karl blir glad om hans sambo får komma ut lite på MC åkning å får hjälp med fönstren då han själv har råkat ut för "lat,asken" DS


Kommentera här 4 st

Kommentarer
Jenny

Du är sjuk :)



Apropå din kommentar, självklart ska du ha DET,en liten enklare modell kanske?!



Kram

2008-07-15 @ 18:41:46
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Jenny

Någon proffsig kanske eller.. vi har en bekant som tar..

anne

HAHAA! Har du fått nåt napp? Det finns ju de som gör sgs vad som helst för ett mål hemlagat mat. Tom sätter i fönster kanske? ;)

2008-07-15 @ 21:54:08
Länk: http://annnne.blogg.se/
anne

Vad händer? Allt väl?

2008-07-16 @ 09:55:02
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: