Njuta....

Datum: 2008-07-23 Klockan: 20:33:35 Kategori: Allmänt

Elina frågade om ja trodde de va vinter när vi kom ner på stan... ja iförd de nya jeansen... ja jo solen sken ju inte.... men så kom den ju när vi kom ut från JC som ändå inte hade något att titta på..... Inga solbrillor hade vi tagit med heller liksom.... de va ju GRÅTT då vi for....

Sedan svansade vi runt medan Elina gnällde om va hungrig hon e å va seeeg hennes mor va som tittarde näst intill värre än Irene som vänder på minst allt i butiken å inte kan titta lite fort.... Men ja jo ja hittade ju en vit tröja ja kunde tänka mig ha till en klänning ja ska ha i höst.... Sedan kolla vi ju BH.... hittade en å ja BORDE ju köpt den med tanke på tvätthaveriet igår men ja hejdade mig å köpte mannen en shorta som HAN ska ha i höst när ja har klänningen... Elina tyckte ja kunde tvätta den i 90 grader ihop med nå rött bara för å hämnas.... men ack sån e ju inte ja ;-)..... Vi trippade vidare.... å vidare å ja jo ja hitta lite på hemtex oxå... å vips skulle vi åka hem å hämta den övriga skaran för att åta på Thai.... men så landade vi in på en liten butik ja aldrig gått in i då ja inte tyckt deras skyltning sett ut som att de har något till just mig... ACK så fel man kan ha å rea va de oxå så jeans... linne å en lång tunn tröja sojm oxå kan vara bra ihop med den aktuella klänningen inköptes å ja löver ja kunde ha köpt mera.... lätt... SAMVETET  sa dock NEJ... Daniel sa i å för sig att jainte behövde förklara mig då ja försökte säga att ja bara hade ett par jeans som satt bra nu å att två kan va bra.....

Sedan blev de mat... å Skärgården å GLASS å leka i vattnet ville ju barnen....

Ja har hunnit njuta av solen oxå... å jo ja har beställt vinterjackor oxå... eller tittat ut dom. Å nu ska vi äta lite korv å bröd å sedan ska ja dricka HOT SHOTS bara för att ja  SUGEN å se en film.... SOMMAREN E HÄR i think.....

Å joooo min sambo ska leka doktor sedan.... han har lagt div verktyg i sprit ja undra om han inte skulle ta whisky som i filmen igår men ack nej... lovar att han kommer leta fram en läkar rock å munskydd å tillhörande handskar för att sedan ta mina stygn... fast ja lika väl KAN ta dom själv UTAN både läkar rock å annat men ja aj vill han leka doktor får han väl.... ;-)


Kommentera här 4 st

Kommentarer
Jenny

Får väl prova det där med Floating, litar ju på dig.

Hur går det med förberedelserna inför...

Kram

2008-07-23 @ 20:42:17
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
jayne

stygn... vad har jag missat??

leka doktor..hallå...där.. hi hi hi

Ja...flyg myror..är bara så...läbbiga...Konstigt beteende de har... ha ha ha..."wohoooo...fria..flyg allt vad ni kan..flyg överallt...bara flyyyyg"

Jag köpte också en skjorta till maken idag... 75 kronor på JC... billigt o bra..o snygg.

HOT SHOTS....låter gott....

kram o hej

2008-07-23 @ 21:48:50
Länk: http://jayne.blogg.se/
anne

Stygn? Vad har du gjort?

2008-07-23 @ 21:49:57
Länk: http://annnne.blogg.se/
Elina

Du, vad är det ni ska göra till Hösten? Jag börjar nästan ana någonting?

2008-07-24 @ 17:26:39
Länk: http://pussan.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: