Varför?

Datum: 2008-07-10 Klockan: 19:26:28 Kategori: Allmänt

Hrm ja varför oroar man sig alltid för saker? Ja har nog varit en orolig människa i hela mitt liv tror ja nog... som redan innan ser VAD som kan hända å var de kommer sluta ifall att å OM osv osv... MEN i stort sett varje gång så löser de sig å allt blev bra i slutänden... ändå känner man sig aningen otursförföljd å de e som de säger en olycka kommer sällan ensammen.... MEN ändå är ja inte en överkänslig å rädd människa å har aldrig någonsin varit en hönsmamma å oroat mig när de gäller barnen... i min mamma roll har ja alltid varit trygg å vetat att ja känner mina ungar bäst å vet va de behöver å ja har sällan haft fel OM de varit något med dom heller... Men i annat har ja alltid oroat mig... tex om pengarna ska räcka till.... om ja duger,,, hur andra tänker osv osv fast ja egentligen skiter fullkomligt i de sista... så i min skalle får ja ju inte ihop de riktigt. Å varför ta ut något innan man vet? Men i å för sig är ju smällen mindre om de inte va så farligt när allt kom omkring å ja vet de mesta löser sig i vem vet kanske sätter JAG in fönstren ha ha.... nä skämt å sido tänk va mycket killar ska kunna å klara av... själv e ja en jäkligt händig tjej som klarar de mesta om de inte är för tungt fysiskt så ja gör de ja kan å lär mig de mesta så orka ja bara med de där fönstren skulle ja väl ta å hugga i å VIPS hade ja något att göra å slapp sitta här med min LAPPSJUKA för de e de ja drabbats av.... SUCK... OM någon finner bot mot den så HÖR av er.....



Ja känner mig som en LAPP ha ha... ä men LAPPSJUKA... TUR de inte e vinter i alla fall för då hade man fått gnälla om de oxå....

Vi grillade lite i alla fall å åt lite kyckling å potatissallad som ja gjorde själv igår... å nu vill ja se en film men Daniel e så ljuskänslig så vi får se om han orkar de... annars e de tur ja fortfarande har en bok ja kan läsa.... så vi får se va de blir.... å är August bra imorgon får väl han å ja försöka åka ut lite.... Bara man kommer ut lite så gör de ju så mycket. De stora skulle nog vara kvar hos sin pappa över helgen ( Ja alla mina tre barn har samma pappa de lät som om de inte hade de men jo de har de... ) å tjejerna kommer inte eftersom Daniel e så pass dåligt så de blir en lugn helg här...

PÖSS


Kommentera här 5 st

Kommentarer
PerNilla

Hejhej!! Hur är det? Här är det bra men mycket att stå i med jobb och annat. Ha det fint, kram.

2008-07-10 @ 19:27:25
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
PerNilla

Usch, det där låter jue inte alls skoj. Såå trist när allt ska komma samtidigt oxå. Jag hoppas verkligen att allt kommer ordna sig för er.



Jag tar mest modellbilderna för min egen skull för att jag tycker det är roligt. Skoj att ha om inget annat.



Mmm jag förstår ej heller att folk orkar påpeka sådant, har jue precis inte tvingat dem att läsa min blogg. Kul att du gillar den i alla fall =)



Ha det nue såå bra, kramis!!

2008-07-10 @ 19:54:44
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
jayne

ja du... jag känner igen mig...

det är också lättare att ge andra tips...än att själv leva efter dem..hrrrrrm... (rastlös själ som tänker på ala andra jämt...sån är jag med!)

Hur som... tänker på dig... och hejar i bakgrunden..du klarar detta!!! Kram

2008-07-10 @ 19:59:16
Länk: http://jayne.blogg.se/
jenny

Du har tyvärr lite otur i mina ögon, allt händer på en och samma gång, och hur länge orkar man?! Men stå på dig gumman för du har mycket att se fram emot ;)

Kramar

2008-07-10 @ 20:35:35
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
matilda

älskar din bild!!!



ha en skön sommarkväll! :)

2008-07-10 @ 21:51:53
Länk: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: