Ang Aftonbladet å Tattoos

Datum: 2008-06-28 Klockan: 11:35:34 Kategori: Tattoo

Har varit in å kollat misslyckade tattoos å folk som e såååååå besvikna! De e felstavade å fel å sneda osv osv... HALLÅ ja har gjort ex antal tattoos som ni alla vet å ja har inte varit hos en enda tattuerare som inte trykt upp mitt motis först å sedan FRÅGAT mig sitter den bra... NÖJD... Sedan börjar de göra den.. sedan tycker ja den som ska bli tattuerad har ett EGET ansvar att kolla upp om de gillar jobben tattueraren gör... ja har varit skitnoga med de.... sedan måste man SKÖTA sin tattoo så de inte blir ärrbildningar osv å fattas de sedan färg eller linjer får man alltid gå tillbaka å få de fixat tills man e nöjd gratis hos en seriös tattuerare....

Å många gör utomlands å på fyllan å då är man INTE hos en seriös tattuerare så får man allt skylla sig själv...

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Daniel

Håller med.

2008-06-28 @ 11:38:51
Länk: http://daanse.se
Anonym

Jag var hos en tatuerare som tidigare gjort väldigt fina tatueringar. Men något blev fel, han gick för djupt vilket reslterade i att färgen runnit ut under huden och halva underarmen är grön. Ibland spelar det ingen roll hur mycket man kollar på tidigare referenser, för även de bästa tatuerarna kan göra fel. Och då tycker jag man har rätt att vara missnöjd, speciellt eftersom det kostan många, många tusen att ta bort med laser.

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: