Ensam natt...

Datum: 2008-06-09 Klockan: 21:40:38 Kategori: Allmänt

....igen då Daniel jobbar.... lite ensamt e de tur Isak å Ville e hemma....

Ja hann inte mycket på förmiddagen,, vet inte varför med ja åkte tidigt in till byn då Oskar skulle ha med kemaren på seglingen... TÄNK min son e ute å seglar i Stockholms skärgård nu!!!! GUD va häfftigt. Är avis men ja fick ju följa med men ja vet ju va lätt ja blir sjäsjuk å då e inte ja till någon nytta så ja ja.... Men KUL.... hoppas han tar lite bilder nu då så kan ja visa lite sedan.

Men ja hann i alla fall åka fram till Maire en stund idag å de va kul att även hon jobbade kväll så vi kunde prata lite... behövdes kan ja lova. Har sedan ordnat med lite av varje så ja hoppas vi kan få rätsida på lite grann framöver... ÄNTLIGEN i så fall,, så alla kan sköta sitt sedan.

Jo sedan har ja jobbat å först var vi iväg å gjorde framtidsresan å de va rätt kul... sedan de vanliga slitet... När ja kom hem nu hade Daniel fixat en räksallad till mig... tog ett halvt glas Pepsi max till de å FY så sött de va inte alls gott... slog ut en del av de.... sedan har ja suttit på Tradera å kollat mina aktioner på me&i kläder... hoppas ja vinner några grejer där för ja gillar dom kläderna,,, bilder kommer om ja vinner....

Sedan e ja så glad att ja har Anna å Mattias nu... va skulle ja göra utan er????? TACK Mattias för alla timmar å du lyssnar!!!!!!!

Nä ska faktiskt inte bli långrandig här... ska försöka läsa ut min bok å sedan gå en tur med vovven innan vi ska SOVA å vet ni de bästa av allt är ju att min goding kommer tidigt å kryper ner hos mig imorgon så vi får mysa lite... SAKNAR han grymt....





Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: