Mysigt..

Datum: 2008-06-26 Klockan: 15:01:13 Kategori: Allmänt

Åkte faktiskt å köpte en päron tårta på Ejjes idag å lite småkakor sedan har ja fikat med mina barn å min mamma..... lite kalas med ungarna vill man ju trots allt ha även om de kvittar mig men de tycker de e mysigt.

Våra stegisar har visst kommit idag... Daniel har börjat med sin men ja va inte hemma så ja får väl ta min imorgon när ja kommer hem. Ja tänker inte åka hem ikväll,,, ingen mening... Daniel har hunnit till jobbet i alla fall å så ska ja upp igen imorgon. August skulle vara kvar hos mormor å Oskar å Augsut e hos Jimmy å Betty... så själv hemma lät inte lockande å så spar ja bensin...

Nä nu jobbar man... har ätit lite jordgubbar.... gott va de... blev min lunch å ett hård macka med ägg å kaviar...

Längtar så efter Daniel....

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Jenny

Tårta?? Vet du hur avis jag är nu haha...

Din syster måste vara över lycklig att ha en sån underbar syster som du. Inte alla som är så generösa.

kram

2008-06-26 @ 20:25:26
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: