Ny dag nya tag...

Datum: 2008-06-24 Klockan: 10:10:16 Kategori: Allmänt

FAAAAN radera precis mitt inlägg fasen så grymt smart ja e!!!!!

Seeeg idag som sagt men SOLEN skiner... å den kommer skina ända tills ja ska hänga ut min tvätt för så brukar de ju vara.... blir inte att ja försöker skriva de ja skrev SUCK SUCK SUCK..... måste ge mig iväg nu ner på stan å köpa lite presenter till mina syrror som har fyllt å som fyller idag...... å sedan blir de ju jobb å då kasnke solen ändå skiner för att ja just gör de jobbar.... BLÄ,,jobbar ju hela veckan med då Aggie ville byta på lördag så hon kunde se Lasse Stefans på logen.... å då kanju de sjunga De regnar å regnar... himlen e grå ;-) Fasen ja vill ha SOMMARVÄRME NU!!!!!!!!

        

Irene                             Inga-Britt

Stan va de sedan iväg till byn å lämna paket å PENGAR å sedan jöbba lite...

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Jenny

Dina systrar på bild? NI är lika :)

Kram

2008-06-24 @ 21:19:26
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: