Present till MIG!!

Datum: 2008-06-23 Klockan: 10:32:27 Kategori: Allmänt

Unnade mig en liten sak igår.. har beställt ett smycke från PANDIA.... ja fyller faktiskt i veckan å ska man få nå får man fixa de själv som de heter....



Tyckte de de va jättefint ja....

Jobbar idag å de e grått å mulet, regnat HELA natten å ja tyckte de va lite kallt i sängen.. å TOMT var va min gulle??? Men nu får vi två nätter tillsammans igen hi hi å ikväll tror ja vi ska försöka se Arn... jobbar kväll imorgon så de passar ju när man inte måste i säng jättetidigt...

Läste lite sent igår med men men.... nu e boken Terror utläst å ja har förflyttat mig från Gotland till Fjällbacka å Camilla Läckbergs nya bok....

Får se va dagen har att ernjuda för övrigt... de blir nog ganska lugnt å så får vi se om våra fönster kommer denna vecka för då lär vi ha å göra sedan.. ALLA i hela huset ska ju bytas å de e TUNGT.... huga ja....

Trivdes förresten kanon med min anya me&i kläder... så sköna å retro å jaaa riktigt snyggt. Hade mina frote piratbrallor med molntunikan igår....

     

Dax å jobba antar ja....

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: