Blå himmel å sol

Datum: 2008-05-19 Klockan: 19:17:32 Kategori: Allmänt

Men de e ju ingen vidare värme ute... vill gå ut men ja tappa som sagt all lust. vet ärligt inte va de e med mig. Oro i hela kroppen.... just här å nu känner ja mig tom å näe ja kan inte förklara.... Vet inte varför ja blir såhär... som nå annan deppig kossa,,,, trött på mig själv så fy men men de e ja ju inte ensam om heller å va. Tycker inte man duger till något. Kvittar va man gör så e de fel eller blir fel... nä ja ska väl skita i allt idag, dra nå gammal över mig å stänga ute världen lite lite en stund. Men först ska ja gå ut och plocka lite rabarber för ja har lovat mina pensionärer en paj imorgon på jobbet och ja försöker hålla de ja lovar.

Hrm... känner mig lite ensam just nu....

Pöss


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: