De är SVÅRT idag...

Datum: 2008-05-23 Klockan: 17:46:02 Kategori: Allmänt

Vet inte va de e med mig idag... Ja har verkligen inte varit sugen på något på SKIT länge,, flera veckor ju men idag e de grymt tungt. SUGEN hela tiden på ALLT å hungrig... äter de ja ska men ja fattar inte va de är med mig. Blir GALEN snart..... Sitter dessutom på jobbet och här finns bara kakor å dricka typ... ätit frukt men jaaaa HJÄLP mig typ....

Veeet att de kommer sånna här dagar men ja har varit förskonad å när ja väl ätit nå litet så har de inte alls smakat men nu skulle ja kunna äta vad som helst helt ärligt. EN STOR PÅSE smågodis... choklad.... mmmm... VET att ja får äta mörk choklad å nötter men är rädd att ja blir ännu mer sugen och inte kan hålla mig till en näve nötter och en bit choklad.... nåja här å nu finns de inget men ja ska in på affären sedan för lilla ja glömde tandborsten hemma... påminde Daniel imorse du har väl tandborsten darling men själv glömde ja den när all packning till mig och barn skulle in i bilen samt dator å allt va de va...

Känner nmig inte bra idag heller. Har dragits med min skalle i flera dagar visst de hjälper med min apiller men ja antar att ja är på ett visst ställe i min menscykel just nu å då brukar ja vara trött SUGEN på ALLT å lättirretard och lättstött... känns jättejobbigt att  Daniel är iväg å sitt i helgen men å andra sidan jobbar ju ja så de kvittar ju men jaaaa idag känns de bara jobbigt. Vill ha han hemma så ja kan få lite stöd men ja vet ja måste klara saker själv.

När ja slutar idag blir de affären sedan till syss å duscha å så sängen med min bok de ser ja fram emot.... SKÖNT.....

Hoppas ni alla får en trevlig fredagkväll....

//Tess

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Emma

Hej igen!

Nu har jag en design klar, du kan titta på den här http://larose.blogg.se/bloggdesign2/

Hoppas du gillar den! :D Jag kan även hjälpa dej att sätta in den om du behöver hjälp! Vi kan ju bestämma hur vi ska göra!

Ha en bra kväll. Kram

2008-05-23 @ 20:41:59
Länk: http://larose.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: