De är underbart ute...

Datum: 2008-05-09 Klockan: 11:15:16 Kategori: Allmänt

Så jaaa nu njuter ja. Tyvärr sitter ja å ser va mycket somfinns att göra i trädgården men ja vet att ja gjort massor och att ja inte måste hålla på hela tiden. Men ja man e ju som man e tyvärr å när man ser de förbannade grannarna springa runt å plocka maskrosor å ser att även ja har de skönblommande sattygen i min trädgård så visst ja veeet ja borde. Men å andra sidan har ja plockat maskrosor i mitt liv... fyllt säck efter säck.... jag om någon har tagit reda på de gula i en hel trädgård där inget annat växte.. å vem sköter den trädgården nu? Allt slit ja lagt ner med buskar å annat.... suck ja... men men nu tar man nya tag i maskros träsket å njuter av varje sekund av plockad blomma å varje sekund av solen å värmen som finns både i mitt liv och på utsidan i min trädgård.....

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: