Efter en hel....

Datum: 2008-05-05 Klockan: 10:09:34 Kategori: Allmänt

...helgs slit kom ja hem till min darling igårkväll vid nio och möttes av fint dukat bord och mat och vin.... lax å pasta med basilika och olivolja.... gissa om jag är bortskämd och LYCKLIG!!!!!

         



Sedan hade han lekt lite med kameran bland blommorna.....

 vinbärssnäcka...

 ännu en ny klimatis som kärleken köpte åt mig igår och som ja snart ska gräva ner.

 Mina nya Acklejor... köpte även med flera olika färger i samma men de blommar inte ännu.

  I mitt stenparti.... måste rensa... Förgetmigej...

                      

          

Nä nu idag är ja ledig. Har torkat golven och satt igång en tvättmaskin. Nu ska ja ge mig ut i växthuset och titta och sätta ner lite kryddor samt plantera mina tre nya klimatisar som Daniel köpte till mig igår. Så fem nya sorter har ja för i år.... blir en fin blandning av färger former och storlekar och blommningstid. UNDERBART. Ska nog gå ut och börja gräva upp runt mitt stora stenröse på sidan och klippa ner ett gäng buskar och annat som är dåliga och som inte ska vara kvar. Så nu ska ja som sagt ge mig ut så får vi se vad som händer ute idag och vad som blir gjort. Ska försöka komma ihåg å dokumentera....

See yaa....

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: