Idag va de oerhört jobbigt....

Datum: 2008-05-16 Klockan: 12:48:01 Kategori: Allmänt

Å ja börjar låta som en riktig gnällkärring... Ja har så svårt när ja mår dåligt fysikst... de e skittungt för mig då å vissa tycker nog ja e gnällig och jöpplig men ja de tar väldigt på mig och ja vill bara ligga å dö eller så.... men som tur e stättar Daniel mig å syss att inte ge upp att kämpa osv osv... för ja vill verkligen ändra mina matvanor. Men idag på jobbet när ja blev het som en kamin och kallsvett och yr och mådde illa va de tufft. Men ja åt sedan ett äpple så ja fick i mig lite lite kolhydrater och även lite socker... blev genast bättre. Det är ju en stor omställning för kroppen. Men de blir säkert resultat snart å de ser man fram emot. Ser redan att mina jeans börjar passa igen och inte sitter så tajt å ja märker att ja inte är så uppsväld på magen vilket ja lider hemskt av och ja är kanske på väg att slippa vara så svängig i blocsocker å humör.

Regnigt å grått ute idag och man blir itne så pigg men men.... sover lite sämre just nu med eftersom ja blir kissnödig om natten, mycket vätska som lämnar kroppen och dumma ja går ju inte gärna ur sängen å kissar så ja kan sova för ja tror ju att snart ringer ändå klockan så ja kan lova att de e störigt och att ja kissar floder när ja väl kommer upp ha ha....

Nä efter jobbet blir de apoteket så ja får fylla på med medikamenter,,, tyvärr.... sedan ska man hämta sina juveler å hem för en ledig helg där vi lever storfamilj.....

Tack Daniel för att du finns i mitt liv!!!!!

See ya // Tess

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Daniel

Du är min älskling du. Puss på dig.

2008-05-16 @ 15:30:37
Länk: http://minblogg.daanse.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: