Kvällen

Datum: 2008-05-02 Klockan: 20:15:44 Kategori: Allmänt

Vet inte men ja e ganska slut, hela jag. Kan inte säga att ja mår så bra. För mycket som rör runt... vet att de mesta ordnar sig till de bästa bara tiden får gå men ja ja oroar mig ändå. Varför ska man vara så?? Ska sova tidigt eftersom ja jobbar hela helgen å vet att de kommer vara många och tunga timmar.....

Regnet ute gör väl inte att man e mera pigg heller och ja vet inte.... suck. Troir ärligt att ja ska klä på mig lite regnkläder nu och ta en sväng med Isak. Man bävar ju för att ta med han ut för han kommer bli så skitig men jooo ja måste nog så ja kan sova gott sedan. Så ut med han å sedan ett glas vis eller en liten liten grogg....

Nope........ nä så får de bli så kanske kanske ja känner att jag orkar lite bättre. Får se om ja får med min kärlek ut. Barnen sitter i soffan å ser talang och August har lagt sig... Isak ligger å trynar även han men i alla fall... måste ut i växthuset med för jäklar de gröna fingrarna har fått upp saker ur jorden.... SKOJ

Trevlig fredag!

Kommentera här 1 st

Kommentarer
jenny

Hoppas att du känner dig piggare och gladare imorgon. Nu ska jag fortsätta med ett glas vin och talang 2008 :)
Kram på dig !!

2008-05-02 @ 20:47:59
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: