Ny dag, nya tag...

Datum: 2008-05-20 Klockan: 08:48:40 Kategori: Allmänt

Täckte över mina grönsaker igår så får vi se, klarar de sig inte köper ja nya sedan inte mer med de... inga dyra och man lär sig att inte gråta över småsaker. Allt va jobbigt igår så ja vet inte va de va med mig. Nåja känner mig lite lite bättre idag fast det regnar ute. Men man måste ta nya tag man kan inte gräva ner sig bara för att man deppar en dag.

Vi tog en rejäl cykeltur igårkväll, önskar mig en cykel. Den knakar och växlarna fungerar inte... men ja trampar på. Det va lite tungt igår ändå och det känns att man ändrat kosten med men vi måste ju röra oss med. Men en ny cykel vore en dröm men ja har inte råd. Så mycket annat som vi behöver så jag får väl trampa vidare på syrrans gamla.... Men ja njuter av naturen hemma, vilka fina omgivningar det finns hemma,, fina gamla hus och grönskan e så vacker å så passera Kärleksforsen.... Min stad....

//Tess

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: