Söndag.

Datum: 2008-05-25 Klockan: 13:08:39 Kategori: Allmänt

Sovit hemskt i natt... fick ingen ro och när ja är sådär orolig så får ja sån värk i kroppen och massa annat skit som stör... men va ska ja göra?? Somnade sent... först ringde min darling så ja fick prata av mig. Och man fick höra hans röst och sedan läste ja lite. Så mess Mattias och istället för att ta allt som hade hänt på mess ringde ja upp han så vi pratade igenom allt igen och när man pratat med de bästa karlarna i världen om ett problem så ser man lite klarare och ja ställer inte till med något.  De får mig lugnare och som sagt ser saker lite annorlunda där ja oxå känner att de ja gör är rätt,,,, nåja... ibland kan man inte påverka saker även om man vill så de är tur ja har både Daniel å Mattias... va har ja gjort i livet som har två sånna underbara killar i mitt liv??? Att ja sedan har Anna e guld värt,, utan dessa tre skulle ja va tom....

Så ja va bra mör när mobilen spelade lite 3 doors down i morse å de fick bli många trudelutter innan ja orkade pallra mig upp och iväg ner till jobbet. Sedan har dagen gått i en rasande fart trots värken.... å snart snart får ja åka å hämta mina ungar å åka hem. Och imorgon ser ja fram emot en ledig dag med min karl. Ska försöka ordna så vi kan ta med en korg med lite gott och åka ut till Klockargården å titta... kanske äta ute.... varför inte en sväng ner till Sjötorp?? Bara komma hemifrån lite. Behöver verkligen de de känner ja. Sedan hem å plantera de man hittar på Klockargården.... för även om ja köpt en del plantor hittar ja säkert någon ny perenn och ska även ha lite till växthuset som tomat och gurka om de finns....

Ska greja klart här nu.... GUD va skönt å få komma hem idag... åkte i fredagsmorse,, synd bara att Daniel inte är hemma förrän sent ikväll... längtar så efter han så jösses..... men när han väl kommer så ska ja ta igen alla dagar vi varit utan varann....

//Tess

Kommentera här 2 st

Kommentarer
sibel svarar

dessamma :)

2008-05-25 @ 13:22:33
Länk: http://sibeeel.blogg.se/
Emma

Jag har skickat ett mejl till dej nu, där allt du behöver veta står! Ha en bra dag du också :D

Kram

2008-05-25 @ 14:14:04
Länk: http://larose.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: