Underbar dag...

Datum: 2008-05-30 Klockan: 19:06:43 Kategori: Allmänt

Idag har vi bara njutit ute... inte gjort mer än å laga mat... vi har bara suttit ute och myst. Ville va ute en stund i en av våra häckar eller va man ska kalla de å hjälpte till å avverka den,,, ha ha.... nu sitter han å myspratar med sig själv efter en strid vi haft. Han har skruvat bort sin vattenskål antalet gånger å nu har matte löst de så nu sitter han å små pratar å kliar sig i skallen hur han ska få bort en betongpinne på ena sidan skålen och en stock på den andra... man kan säga att MATTE VANN,,,,,





Har troligen en köpare på honom nu där ja tror de blir riktigt bra.... håller tummar nu att de blir tror ja får besked imorgon.

Bjuder på en härlig bild som daniel tog på mig å August.



 Jag å August på kyrkogården i Visnum....

 Underbar bild Daniel tagit på vår utflykt....

 Min sommar favorit, Fuxia

 Jag i Sjötorp

 Min snygging å älskling.... Nere i Sjötorp vid restaurangen....

 Bara jag.

Ha en skön fredagskväll,, vi ska nog ta oss en liten promenad med vovven så har vi rört på fläsket ordentligt även idag.

See yaa.... //Tess

Kommentera här 2 st

Kommentarer
jenny

Härliga bilder, du är fin på korten.

Nu har jag avslöjat den andra hemligheten ;) Så nu vet DU alla mina hemligheter. Gå gärna in och läs.

Kram

2008-05-30 @ 20:21:09
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Jenny

Dina ord värmde !!

Ja, vi har båda något stort och roligt framför oss, längtar. Ni kommer bli minst lika lyckliga som vi.

Kramar vännen

2008-05-30 @ 21:45:37
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: