Vet ja är dålig på att....

Datum: 2008-05-08 Klockan: 06:59:52 Kategori: Allmänt

Skriva när ja mår skit. Ja orkar knappt med mig själv just nu å den energi ja har kvar försöker ja lägga på jobbet och barnen,,, men detta är inte lätt. Ja håller helt enkelt på att gå under. Önskar ja bara kunde släppa taget och gå vidare... sluta älta....

Jag är så lycklig över att ha dig i mitt liv... utan dig så vore ja verkligen ingen alls. Jag skulle inte kunna leva en dag utan att sakna och känna tomhet....

Vet att du kommer göra allt för att få oss igenom detta... älskar dig för de.

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Jenny

Tänker på dig gumman, trots att jag inte riktigt vet vad det handlar om. kramar till dig

2008-05-08 @ 17:29:11
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: