Tattoo

Datum: 2008-10-16 Klockan: 15:36:10 Kategori: Allmänt

Vet att många av er väntar på min tattoo.. å den kommer ja löver men inte just nu....

Ja orkar helt enkelt inte å hade inte kamera med ner å vidare hade ja lite för brott eftersom ja skulle till doktorn. Men vi han bra mycket ändå... men klar blir den om en månad ungefär... de som e gjort e gjort men de fattas en blomma som de ser ut just nu... får se om ja fortsätter bygga på denna.... hrm....

Varit till läkaren med å ja börjar jobba till veckan... mitt eget val får hoppas att de går bra... de måste gå bra och ja tänker som så att problemet på jobbet försvinner tyvärr inte för att ja e hemma.... man måste ta tag i de men ja kommer ligga jäkligt lågt de e inte mitt jobb att lösa detta de får bli hon som får ta de stegen be om ursäkt helt enkelt... tur man har de andra på sin sida...

Ska vila nu...kroppen tar en del stryk när man legat några timmar hos tattueraren de e bara så... ska blädra i nå tidning... trött även idag... Daniel jobbade i natt sov å gick å jobba igen så ser fram emot när han kommer sent ikväll men då är risken att lilla ja sover....

Ska även ta en promenad med vovven om en stund...


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Jenny

Har du gjort den nu? Gjorde det ont? Vill se bild men som sagt, bild kommer :)

Kramar

2008-10-16 @ 16:07:39
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Jenny

Det jag har ätit dessa dagar är kycklingklubbor, grönsaker och antingen guacemole eller coleslaw sallad till men till frukost har det blivit mackor med skinka för jag vet inte vad jag annars ska kunna ta med och äta på jobbet?!



Men får jag inte äta godis då på sex veckor? Inte ens på helgen :(



Kram

2008-10-16 @ 16:17:18
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: