Hört hos akupunktören...

Datum: 2008-09-15 Klockan: 17:09:16 Kategori: Allmänt

Akupunktören hade en färgad patient. Som han behandlade med nålar.

En dag efter sin behandling skulle han ta tåget hem. Efter en stund får den färgade mannen sällskap av en liten kille som satte sig mittemot honom där i tågvagnen....

Den lille killen sitter å stirrar på honom.... å kan helt enkelt inte ta blicken ifrån honom.... Små barn kan ju göra så men till slut blev den färgade killen irriterad å säger:

- Va glor du på? Har du aldrgi sett en neger förrut.

- Joda säger grabben de har ja men ja har aldrig sett en neger med spröt i pannan.....


Ridån går ner... vår kära akupunktör hade glömt två nålar på vardera sidan av den färgade mannens panna... så de kan bli.


Ja har själv varit hos honom idag... akupunktören.... å ja kan säga att nålarna kändes väldigt mycket idag. De gjorde ont när han satt dom och de kändes i hela pannan.... öm....

Är hemma nu å slut..... men ja har gjort de ja ska å lite till idag så ja tänker inte ha dåligt samvete... Nu ska ja försöka grejja lite i badrummet. Har köpt korgar att ställa lite produkter i så ser de lite mera städat ut....

Har ni gjort idag???




Kommentera här 1 st

Kommentarer
Peter PC Carlsson

Hoppas att det hjälpte och att det verkligen inte sticker ut några spröt någonstans.... hu...



Jag vill gärna ha med dig i ett litet skrivprojekt...



Jag skulle gärna vilja att du antar en utmaning från mig :-) Jo denna ligger jag bakom och hoppas att du vill fortsätta att skriva en historia som jag startar idag.



Temat för historien är Thriller:



Enbart en viskning!

Enbart en viskning var allt som hördes, i övrigt var det helt tyst. Hennes ögon glänste när hon stilla lutade sig fram för att höra de svaga orden. "Snälla ge mig din hand, ge mig en chans. Jag lovar, ja, jag lovar allt vad du vill, vad som helst bara du ger mig din hand, så snälla, snälla, ge mig din hand!"



Läs hur du skall göra på min blogg!



http://enbart.blogg.se/2008/september/enbart-en-viskning.html

2008-09-15 @ 23:30:36
Länk: http://enbart.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: