Lite av de ja beställt...

Datum: 2008-09-01 Klockan: 21:42:46 Kategori: Allmänt

Ja har ju beställt lite kläder... så här kommer dom....

Från www.meandi.se

 

Underbar tunika eller klänning...



Samt deras underbara veulor mjukisar... så sköna....

Ja har massa coola kläder från dom å allt går i retro stil ala 70 tal... me like alote...

Från www.deval.se blev de dessa kläder:

     


Shorttunika samt skidbrallor

      

Skön fleece samt stickad tröja

Har även inhandlat en svart skidjacka... underställ å lite funktionskläder.


Kommentera här 6 st

Kommentarer
Pappa Utan Barn

Jo, samma med mitt ex. att man ska tycka synd om henne och det är allas fel förutom henne. blir så trött på det

2008-09-01 @ 21:49:52
Länk: http://pappautanbarn.blogg.se/
ina

svar ett om två saker. först: om det nu fattas nåt då inte personlighet iaf, den flöder över och tillhör en varm öppen människa, det är härligt! varför skulle vi tvingas lägga ut något vi själva inte tycker är roligt? som typ outfits. känns det inte roligt då ska man inte anstränga sig, men känns det väldigt roligt då ska man absolut göra det. vem har sagt att vi inte passar in? men om du frågar mig om vad som fattas då är det ibland så att du kunde ha mer foto. om du tycker om att fota?! jag tycker om att fota men det är så hemskt jobbigt med uppladning och annat på internet som inte funkar. varifrån ska vi dra ut tiden om den inte räcker till? man kan ju nte sitta här som fastklistrad om man inte trivs med alla MÅSTEN även på bloggen. nej, kära ni! då tar jag semester här också! haha!

ja, du, du inte bara verkar trevlig, du har redan varit min stöd och jag har känt mer än man behöver för att jag är bekräftad hos dig. per automatik eller på nåt sånt sätt. i verkligheten kan ju bli annorlunda, jag har inga riktiga erfarenheter av dejt överhuvudtaget, man har ofta lurat sig själv. den sista tiden har enbart visat konstiga relationer för min del. en vän kan plötsligt sluta vara en vän... skumt. jag tänkte sluta fiska upp männsikor men så tyckte ju om blogandet som om väldigt kul tidsfördrift. man binder nte sig heller på nånting om man inte vill. men med dig var inga frågor, allting är fint:) utan att man måste ställa sig de patetiska frågorna: är hon min vän eller ej, hur länge? osv. skratt! det kommer att bli telefonsamtal, säkert! roligt höra hur du låter. haha! har du någon talande fågel där hemma? igår visades på TV en talande papegoja som hade avslöjat en makes älskarinas namn och så kom upp i dagen hela affären och paret skilde sig. roligt för oss, inte för dom men men.. det var sant, ingen fuskhistoria:) kram o godnatt! nu är det riktigt sent igen fast nej, jisses!!!

2008-09-01 @ 22:50:21
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Pippi

Åh, översta tunikan var jätte fin!!!



Då arbetar vi med samma då ;)

2008-09-02 @ 06:39:56
Länk: http://pippibears.se
johanna

SV: jag läste alla inlägg som sys på "första sidan" alltså dom senaste.

Den sista stickade koftan var jättefin!:)

2008-09-02 @ 07:02:59
Länk: http://baarahon.blogg.se/
anne

Då är du väl utrustad inför höst och vinter då! Vad ska du ha på fötterna?

2008-09-02 @ 08:11:29
Länk: http://annnne.blogg.se/
Emelie

sen vita stickade koftan vill ha vart har du köpt den?

2008-09-07 @ 14:51:34
Länk: http://brunettempan.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: