Tusen tack

Datum: 2008-09-15 Klockan: 12:13:42 Kategori: Allmänt

Till ER som hört av er... ja är GLAD att ni vill läsa å ja kommer fortsätta. Visst är de så slutar ja vinner någon annan å den vinsten vill ja inte ge någon. Jag är inte ute efter att få vare sig sympatier eller för att någon ska tro att jag är bättre än andra. Jag är JAG.... hur andra upplever det är upp till dessa.

Jag tror mig inte vara mer än någon annan...

Jag går igenom en tuff period i livet just nu men igår ljusnade lite lite... jag är så glad för de för jag vill bara att vi alla ska må bra. 

Idag står ja åter på benen... ja jobbar och ja gör så gott ja kan.... ja kämpar som så många andra.... TACK för att några av er läser...

Efter jobbet idag ska ja få nålar igen... ja blir hemskt trött av behandlingen men ja känner att de Thomas gör mig hjälper... de e ja tacksam för. Sedan får vi se... ja kommer nog somna gott ikväll. Jag har börjat drömma mycket mardrömmar nu... de e tufft men som ja tror så bearbetar vi saker när vi sover.... Det ja drömmer minns ja inte alltid i detalj men i natt försvann Daniel på något konstigt vis och när ja vaknar till ligger ja ensam i vår säng... Det kändes som att de ja drömt var sant.... grejjen va att han va ju på toa.... så de kan bli...

Oskar e hemma idag från skolan... de fick vara så.... min älskade stora underbara unge....


Kommentera här 3 st

Kommentarer
jayne

Hej

Rätt inställning... men jag förstår dig.. man kommer i svackor. Och så blir man så där... får ny kraft och bestämmer sig..yes...

Men det tar på en..tär och tar.

Kul att du är tillbaka... kram

2008-09-15 @ 12:26:51
Länk: http://jayne.blogg.se/
Pippi

Helt rätt inställning tycker jag. Uppfattar inte det som att du är ute efter sympatier. Visst finns det alltid ngn som mår sämre än sig själv, men det får ju inte en att må bättre direkt. Man är sig själv alltid närmast. Vi har alla olika upplevelser i våra livryggsäckar och det är därför olika människor kan reagera helt olika på liknande sit.



ta väl vara på dig och din familj. Jag läser mer än gärna här. Du skriver när du vill och känner för det.



Kram

2008-09-15 @ 13:38:38
Länk: http://pippibears.se
Bibbie.

sv; thx, din blogg var oxå schysst (;

2008-09-15 @ 16:53:45
Länk: http://bibbie.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: