Butiken är stängd.

Datum: 2009-12-19 Klockan: 09:01:15 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Just nu har jag stängt ner lite.

Jag orkar helt enkelt bara med MIG just nu.

Det är mycket i skallen och jag måste reda ut. Sno rätt alla tankar.

Ringde C igår och bestälde HEALING. Sedan ska jag anmäla mig till de kurser hon har. Jag kommer ha stor nytta av att börja med detta. Att öppna upp och kanske kunna hjälpa andra. Men jag behöver få fylla på energierna. Nu är det dax. Saker faller på plats och kanske vet jag lite mer om vad jag ska göra.

Healingen blir efter jobbet på tisdag. En bra start på julhelgen anser jag.

Bild lånad på googel. Healande händer fulla med energi.

**************

Dagen är kall. Jag vaknade tidigt efter en orolig natt full av drömmar. Drömmarna är just nu fulla med konflikter. Jag tar tag i saker och jag har i alla fall inte börjat packa eller tugga tuggummi som fastnar i munnen. Det är andra drömmar just nu. Jag säger ifrån. Jag bråkar. Det är väl en inre strid jag går igenom just nu. NU har jag energin att bearbeta och ta tag i saker.

Därför har jag stängt av lite. För att helt enkelt få tiden att orka komma igång med de förändringar jag känner jag måste igenom. NU.


Bild lånad från google. energi från solen..

Jag känner att jag måste utveckla vissa saker. Det är ytterligare ett sätt att hitta vägar för att läka. Att finna ro och ork och mening. Jag måste börja ta mig vidare. Jag kan inte vänta mera. Så jag tar några steg i en riktning jag tror är rätt.

Den andliga bla. Inte religöst. Absolut inte. Jag är och kommer aldrig bli troende. Men andlig kan man vara. På mitt sätt. Hitta den inre kraften.


 




Kommentera här 3 st

Kommentarer
simone

Så sant så, andlig kan man vara - likadant för mig, är inte religös och kommer säkerligen aldrig bli det så länge inte självaste gud ligger i sängen brevid!

2009-12-19 @ 11:53:11
Länk: http://fattybom.blogg.se/
mina

God eftermiddag..Man tackar för grattis hälsningen..Hoppas att allt är bra med dig denna lördag som det är med mig.kram

2009-12-19 @ 13:02:52
Länk: http://blondis81.blogg.se/
Emmelist

skönt att du är ledig helgen! ska ni fira jul hos dig? så du måste laga en massa mat?

2009-12-19 @ 14:01:17
Länk: http://emmelist.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: