Glädje?

Datum: 2009-12-07 Klockan: 19:40:54 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag har haft en hemsk dag.

Men jag blev glad över några saker ang Oskar... även om jag hela tiden får tjata.... men jag blev varm i mamma hjärtat.

Sedan har jag beställt en almanacka för nästa år. En personlig som jag tänkt använda flitigt och skräddarsytt...Det blev till och med en egen ruta för TRÄNING. Min är givetvis ROSA.

GÅ IN PÅ PERSONLIGALMANACKA.SE OCH BESTÄLL OCH SKRÄDDARSY DIN EGEN

 
 Vidare fick August och jag vår laptop idag. VÅR dator. INGEN lär komma nära denna.

   

Jag har varit på sista gången på föräldrautbildningen idag med. Det gick bra. Trots min ångest. Jag ville så gärna gå. Det fanns mycket postivt där som jag tog fasta på. Glad att man kan känna så.

Fick många tips på litteratur så jag ska titta lite efter några böcker jag själv vill ha i bokhyllan. Annars lånar jag gärna på biblioteket.

Tröttheten sliter i kroppen då jag inte sov i natt och hoppas ångesten ska hålla sig så pass i styr så jag får sova så jag klarar av att sköta mitt jobb. Kroppen har reagerat häfftigt. Kroppen värker mer än någonsin och jag har fått massor med utslag. Det gamla vanliga när kroppen inte klarar påfrestningar. Jag hade tänkt börja gå igen med stavar idag men det blev inget med det heller så jag siktar in mig på förmiddagen imorgon. Jag måste få igågn kroppen och jag måste ner i vikt. Nu ska vi kämpa både Daniel och jag så fast jag mår hemskt så står jag emot fikabröd och glass.

Ha en skön kväll.


Kommentera här 8 st

Kommentarer
Johan

Har ni fått en laptop som någon typ av hjälpmedel eller har ni bara köpt en sådär? =)



Var har du fått almanackan ifrån? =)



Hm, här var man onyttig och åt säkert 10 pepparkakor, ett Ballerinakeks och en kaka till 2 koppar kaffe förut. Sedan blev det lite ostkaka och biskvier som syrran hade gjort...



SV: Nix, den har jag inte hört...



Hoppas du får en bättre dag imorgon!

2009-12-07 @ 19:49:43
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Malin

Var kan man beställa sån almanacka?

2009-12-07 @ 20:22:29
Länk: http://surrfia.blogg.se/
Johan

SV: Okej, ja, det är ju lite coolt faktiskt! Jag har ju ingen nytta av det, men coolt ändå =)



Haha okej =)

Jag ska ju köpa minidator snart, eller snart, när jag får råd =P och då ryker min stationära gamla Dell från 02 =)

2009-12-07 @ 20:22:37
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
LINA VERONICA

Hihi, ja hon käkade en hel del den lilla snuttan! :)



Skulle kanske ta och göra en sån kalender jag med, min skulle också vara rosa - absolut! :D Var gjorde du den?

2009-12-07 @ 21:48:23
Länk: http://linaveronica.blogg.se/
cicci

en sån almenacka beställde jag oxå förra året och den har varit grym..ska ha en likadan för nästa år med! (min va oxå rosa)

Det e enligt mig den finaste färgen..å så blir man alltid lite extra glad tycker jag!



C

2009-12-07 @ 22:17:19
Länk: http://cicci79.blogg.se/
soffie

va fin almanacka du beställt,

ha en gonatt

2009-12-07 @ 22:45:45
Länk: http://soffie69.blogg.se/
emelie

Har frågestund på bloggen, fråga xakt vad ni vill! ingen fråga är för dum! Håller på tills kl. 14.00 imorgon! Fråga på!! =)

2009-12-07 @ 23:19:23
Länk: http://emeaandersson.blogg.se/
Sandra

Det känns som att trots din ångest så är du i själen så otroligt viljestark och det är din räddning till ett lugnt och skönt liv. Följ din vilja och dina drömmar. Du kan lyckas. Ska lyckas, eller hur!!!



Just nu mår jag rätt bra så jag gör gårna allt jag kan för andra. Det är kanske bara FB som tynger ner mig.

Det tar allt för mycket tid av min man och mig att sitta där och turas om att gå in på FB.

Dessutom finns det en viss person som oxå är ute på FB som jag undviker till varje pris. Fler o fler vänner har oxå honom som vän och det skrämmer. Jag funderar på att logga ut för gott från det och bara blogga. Man ska ju inte gö något man mår sämre av.



Ha det gott och vi hörs av. Kram

2009-12-09 @ 12:30:50
Länk: http://urrensning.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: