Healing

Datum: 2009-12-22 Klockan: 10:09:47 Kategori: Allmänt

Idag är det dax för healing för första gången. Jag hoppas det ska ge mig ny energi.

Annars mår jag gott. Jobbar idag sedan är jag ledig och börjar på måndag. Ska bli skönt med några dagar ledigt och jag hoppas få tid med barnen. Albin var sugen på bio... Alvin och gänget 2. Vi får se vad dagarna bjuder.

Imorgon blir det lite julförberedelser. Skinkan ska fixas. Iskar ska till synsam....

Hoppas alla där ute tar julen för vad det är. En högtid med lite vila och lugn. Stressa inte ihjäl er för ni kommer bara sitta där sedan och tänka... blev det inte mer?

NJUT av varann istället. Skit i alla måsten och gör det du VILL själv.

Bild: Min amaryllis.

 

VAD ÖNSKAR NI ER I JULKLAPP I ÅR??? Snälla ta er tid och svara...

Själv? Oj... jag blir glad för vad jag än får. Jag har önskat mig en puss och kram av barnen. Ska jag önska saker så älskar ju jag underkläder... smycken är alltid skoj och god choklad. Saker till hemmet.... skulle vilja ha en stooor gjutjärnsgryta.

Men jag behöver inga klappar. Bara det blir en fin dag och barnen är nöjd med det de får är jag så glad. Det räcker för mig.






Kommentera här 3 st

Kommentarer
Mib

Jag har önskat mig skinnhandskar, ljudbok och nånting mera som jag inte minns justnu...



Men allra allra helst skulle jag önska mig en helt vanlig relation till min vuxna dotter, alltså att jag skulle kunna komma hem till henne på en fika typ eller hon kom hit och hälsade på och allt annat löstes av ett fungerande nätverk omkring henne. Att jag fick vara BARA en helt vanlig mamma till mitt vuxna barn och att jag kunde lita på att alla andra gjorde sin del när hon inte är hemma hos oss utan hemma hos sig.

Oj inser att detta kanske snarare skulle ha varit ett inlägg på min blogg istället för en kommentar på din. Sorry!

Kram!

2009-12-22 @ 12:00:40
Länk: http://mibfilosoferar.blogg.se/
mina

God middag..Jag& min sambo har fått våra största önskans julklapp & det är våran underbara prins :=)

Hoppas att allt är bra med dig denna tisdag som det är med mig.kram kram

2009-12-22 @ 12:28:15
Länk: http://blondis81.blogg.se/
anne

Julklapp...Att någon kom och storstädade huset skulle sitta fint, men jag tror nog inte det händer om jag inte bokar in någon själv. Annars vill jag bara ha en bra dag med familjen! :)

2009-12-22 @ 19:55:43
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: