Nya tankar....

Datum: 2009-12-11 Klockan: 08:59:41 Kategori: August/barnen/Autism

Igår fick jag frågan ang August utvecklingsnivå. Jag vet ju redan att den är låg men inom normal spektrat som är brett.

Nu hoppas jag verkligen att mediciner kommer att hjälpa honom och att allt beror på att han inte kan koncentrera sig. Jag vill att det som man säger lossnar och han kan börja läsa lite och får lite koll på det hela.

Det går med andra ord trögt i skolan och ändå jobbar de i hans takt och lägger upp det som det sig bör men ja tankarnahar mer och mer kommit om skolformen är den rätta.

Särskolan är på tal. Och just nu är inte det så hemskt utan mer att August aldrig får lugn och ro utan att det ska bli nya förändringar hela tiden. Tror inte ens han får vara kvar på Team Autism utan att det då blir fråga om HAB och det är inte heller någon fara men som sagt... man vill bara få lugn.

Men jag har ändå tro. Och en stor portion hopp. Men klart man är ledsen i sitt mamma hjärta att det aldrig blir lite lugn.

 




Kommentera här 3 st

Kommentarer
FRIDAHCHARLOTTA

Oooh, jag hoppppas på det bästa ;/ kram!!

2009-12-11 @ 09:12:55
Länk: http://fridahcharlotta.blogg.se/
cicci

Hoppas att det löser sig på bästa sätt & att ni frå en lugn och mysig helg!

2009-12-11 @ 22:06:36
Länk: http://cicci79.blogg.se/
Barnens Hjältar

Hoppas allt löser sig

kram

2009-12-12 @ 11:22:12
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: