Starten på dagen

Datum: 2009-12-14 Klockan: 13:05:19 Kategori: Allmänt

Haft en skön start på dagen. Det är lite vitt på backen och jag mår gott. Daniel och jag kämpar med kost och motion och gav oss ut både igår och idag i motionsspåret. Känns så bra och energin börjar komma igen. Jag orkar med vardagen bättre. Så skönt. Äntligen har det vänt och jag känner hopp pch framförallt tror jag på att jag kan må bra.

Tänker bjuda på lite inredning... Mina nya mariemekko kuddar samt fönstret i tjejernas rum. Där är det mest gardinen jag visar för det är inte klart för övrigt runt det... sedan vi satt in nya fönster så det ser lite trist ut men bortse från de å se den härliga gardinen istället.

   

   

Om en timma far vi till Karlstad och ska till NP för att göra testet ang ADHD på August. Skönt att det blir gjort så vi kan börja med behandling och få klart för oss var vi står när det gäller August utveckling. Det är tungt men ändå har jag tagit tag i det jag kunnat. Jag har sökt svar och jag har pratat med båda rektorer och vet hur allt sköts. KÄnns tryggt. Så jag kan ändå släppa detta och vet att det inte är så brottom.

Ha nu en fin dag...


Kommentera här 6 st

Kommentarer
ina

ja, jag jobbar men jag går i min egen takt. och jag trivs mkt med en del av mitt liv och arbete. tungt att läsa det om din son. livet har fördelat vissa saker så det går inte ändra. bra att kunna ta tag i de sakerna ändå. det fungerar för det mesta ändå. många kramar! och julmys! tänkte just på sådana avlånga kuddar igår kväll. tankeöverföring eller nåt?? haha:)

2009-12-14 @ 15:10:54
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Johan

SV: Haha ja, jag är nog ganska kräsen när det gäller "vuxenmat" =P men det har i alla fall blivit bättre. Förr åt jag knappt grönsaker...



Ja, men det känns inte som det händer så mycket där faktiskt, men det kan ju vara kul ändå,men sidan känns ganska rörig än så länge tycker jag...



Okej, ja, men då vet jag i alla fall! Du får bli bättre på det! =)



Hoppas dagen har varit bra och att det där mötet gick bra! :)

2009-12-14 @ 17:23:04
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Jenny

Vilka fina kuddar, verkligen !!

Pernilla

Vilken skön start på dagen =)



Vad fint ni har det!! Kram

2009-12-14 @ 18:43:28
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Johan

SV: Du är nog den ända jag vet som förklarar bilder och det är bara tack vare mig! Du är speciell! :)



Hm nja, kanske det, men vissa saker lär jag nog aldrig tycka om... t.ex. svamp, blomkål och rökt lax.



Nej, allt det där med Farmwile och det funkar ju inte för mig, tyvärr. Annars tror jag nog att det hade kunnat vara ganska kul.

Alla quiz och grejer har jag inte ens kommit in i än, men vi får väl se. Sidan känns i alla fall ganska rörig än så länge tycker jag, det är svårt att navigera och nan vet inte exakt var man ska klicka osv. men det kommer väl.



Ja, plugg plugg plugg är det här. Just nu är det Buddhismen och sedan blir det handel och metafysik innan jag lägger mig...

Hoppas du får en trevlig kväll du också! :)

2009-12-14 @ 19:47:16
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
ina

skönt att höra ifrån dig också. det sköna är att när jag kommer hit till bloggen då har jag alltid någon som är framme och liksom hälsar välkommen hem:) ha en trevlig kväll med familjen, Tess!

2009-12-14 @ 20:01:39
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: