Blek å glåmig till en fullbordad HÄXA

Datum: 2009-02-18 Klockan: 10:41:29 Kategori: Kropp å själ/ADHD

De e så hemskt att varje dag vakna å se sig själv i spegeln... alltid blek, alltid trött å liksom vissen på nå vis. Jag behöver våren nu.. sommarens strålande sol å avkoppling.

MEN de som e bra e ju att man faktiskt KAN fixa lite... allt i ett utseende kan man inte avhjälpa, inte ens med kirurgins hjälp. Vi är dom vi är och det är inget man kan hjälpa. En del har ett utseende andra avundas å andra är som de flesta.... varken mer eller mindre. Men vi KAN hålla oss fräscha... vi kan fixa lite så e vi så snygga som vi KAN bli å blir aningen nöjda med tillvaron.

Ett sånt moment för mig är att få färga håret... jag har inte fått gråa hår än, trots livets hårda slit men ja ÄLSKAR att ha håret SVART. Vad min egen färg månne vara de vet ja ärligt inte då ja inte varit blond sedan 2000..... å blondiner ska ju ha mera kul men ja trivs bättre i svart å hellre svart å smart än blond å dum ni vet  ;-D Nej självklart driver ja med er... men jag är SVART,, de e JAG.

Så nu har ja slagit i en tub å jösses ja blev genast JAG.... varför drar ja alltid på detta? När ja känner mig så mycket bättre med Häxfärgen å hela jag får färg... jag lever upp... jag e snyggare än för en timma sedan. Orken givetvis men fasen nu ska ja se till att fixa detta oftare för plötsligt får man ändå lite lite mera kraft å ork bara färgen är där å vem vill inte gå ut å känna att man faktiskt e lite läckrare.

Å när man nu ska se Katy Perry å rent av prata med henne så ska man fasen vara den rockbrud man i grund å botten e så de blir att dra på de bästa snyggaste jeansen å toppen å ge gärnet.....

De lilla jag kunde göra å ja blev den ja ville vara... JAG å vet ni... JAG är underbar precis sån som jag är.... å de e även DU.



Gammal bild... hi hi hi

Kommentera här 3 st

Kommentarer
MarieJane

Bra sagt där. Kunde inte sagt de bättre själv :)

2009-02-18 @ 11:03:34
Länk: http://mariejane.blogg.se/
Emelie

Du är med på förstasidan:) Grattis till det!

2009-02-18 @ 11:09:48
Länk: http://emelicarolin.blogg.se/
Jenny

Du är snygg !!!

2009-02-18 @ 14:39:54
Länk: http://www.nogg.se/frujenny
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: