Förlylning...

Datum: 2009-02-13 Klockan: 18:02:52 Kategori: Allmänt

...till trots så fick vi ge oss ut på lite ärenden på eftermiddagen. Med lite piller i kroppen  så går de mesta. Vi var tvungen att ha några saker till toan å ja hoppas Daniel ska orka grejja där i helgen så ja får börja inreda mellan liggandet i sängen.... Sedan köpte ett till väggskåp till det stora badrummet. Det blev kanon med de förra å ett till ger mig massa utrymme ill för saker.... bla handdukar.

Ni vet 70 tals husen är byggda för stooora familjer men de är utrustade med minimalt med utrymmen som garderober å stora tvättstugor så man får försöka hitta lösningar vartefter här hemma.

Vi var då förbi Åkerbo å köpte prima ENTRECOTE.... de har ju gudomligt nötkött så de vankas de med potatisgratäng samt hemmagjort kryddsmör med vitlök å min underbara pannacotta med hjortron. Recept på den finns under kategorien RECEPT här i bloggen.



De blir även mys i soffan på högsta nivå till Lets Dance....

Vad gör ni andra en sån här fredagskväll???




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Elina

Vi fick lägenheten:D Och pengar och så är fixat så nu väntar vi bara med ett samtal om när innflyttning och så är:)

2009-02-13 @ 18:16:35
Länk: http://elinaapettersson.blogg.se/
Jenny

När ska jag komma på middag hihi, entrecote är gott =)

Nu har jag startat en ny blogg, den sista, du hittar den här, www.nogg.se/frujenny

2009-02-13 @ 18:45:13
Länk: http://www.nogg.se/frujenny
Jonas

Ohh vad gott... nu är jag avis, jag köpte en kanonbit förra helgen med fin Entrecote. ;)

Kram

2009-02-13 @ 21:30:27
Länk: http://jomari.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: