Kläder å bilder....

Datum: 2009-02-14 Klockan: 11:37:47 Kategori: Allmänt

Detta fick min man idag...



Sedan har ja beställt lite kläder.... till barnen mig å maken... eller ja jag fick ju bara strumpor hi hi hi



Sitter här med min fågelunge på axeln eftersom han skriker som om någon hade ihjäl honom stundtals. Gissa om min katt har fullt upp. INgen av mina katter har brytt sig så mycket om fåglarna som Arwen gör... hon e så sugen på att äta upp Gulan. Men Gulan ger igen å pickar henne på nosen ha ha ha...

**************************

Som ja skrivit innan så har ju vår familj utökats med en liten familjemedlem. Min syster har blitt farmor... min syterson har blivit pappa. Jag har blivit hrm???? pappas moster eller farmors syster hur man nu vill tolka de där ha ha ha.... visar några bilder från vårt besök hos den nya familjen



Stolt August med sitt kusinbarn.



Å en mycket stolt gammelmormor med sitt barn barns barn. Hennes tredje.



Den stolta pappanbredvid.

Min mamma har fem barn. 14 barnbarn samt tre barnbarnsbarn.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



Kommentera här 2 st

Kommentarer
Linnea Malivéz

Vad är du på för humör just nu? :)



Kram

/LM

2009-02-14 @ 11:40:32
Länk: http://twistandshine.blogg.se/
vivan

Har läst ikapp lite...har hänt en hel del ser jag..gammelmoster, nytt badrum,Mmm...väntar på mitt 6:te barnbarn...som kommer i aprill..8v kvar....

Och du....du duger ,är bäst...storkramen till tuffa tjejen!

2009-02-16 @ 16:32:33
Länk: http://vwellermo.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: