Listan å GOD NATT

Datum: 2009-02-08 Klockan: 22:17:17 Kategori: Allmänt

Nu har vi varit ute å vallat hunden... Idag behövde vi inte se till att Isak fick den motion han så väl behöver för de såg han till att få aldeles själv. Han träffa ju en kompis. Så de har lekt som tokar i snön.... herregudars då e de krut i jycken. Så kul att se honom å nu lovar ja att han sover som en DÖD. Sedan älskar han ju att stoppa ner hela skallen i en snödriva å rulla runt å ha sig... hi hi hi...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ska strax krypa ner i sängen tänkte bara bjuda på LISTAN.... listan skrivs numera i egen liten bok men här kommer den:

Hjälp mig att få en bra vecka som jag orkar med.
Hjälp mig att varje dag vakna och orka stiga upp och må bra
Hjälp mig känna att vardagen och allt runt om fungerar samt att jag får det att gå ihop

Jag är så tacksam över den helg vi fått tillsammans.
Jag är tacksam för mina underbara barn å alla vänner jag har
Jag är tacksam för Daniel.... DU e underbar

Jag är en bra mamma
Jag är duktig på att sköta mitt hem
Jag är snäll och förstående
Jag är en bra vän
Jag vårdar min kropp

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hoppas ni inte ni missade MIA Å KLARA ikväll för om Petra Mede e de jobbigaste å inte humoristiska ja vet så e dom i alla fall något man kan skratta åt....





Tabita från Karlskoga vet ni å Skranta backens tattoo....

Kommentera här 4 st

Kommentarer
E

Ja,verkligen. Jag fullkomligt ÄLSKAR Mia och Klara, speciellt Tabitha ;D

2009-02-09 @ 01:14:43
Länk: http://thedevilwears.blogg.se/
Anki N

Oj vad fint du fått här!!!

Redigt läckert. Jag har ju varit frånvarande hela helgen så jag missade din toa där..hihi.

Himla bra lista, den kan vi alla leva efter. Man ska alltid älska sig själv först för att kunna älska någon annan sägs det och jag tror det stämmer. Att älska sig själv innebär inte att man är otrevlig eller dum, tvärt om, de positiva sprids vidare o man mår bra.

Du!!din sida är så fin nu så du kanske blir "rik o berömd" som du ville.

Själv stannar jag gärna utanför rampljuset..



Kramiz o ha en god måndag

Anki N

2009-02-09 @ 10:01:43
Länk: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
E

Hhahahahha exakt, ha en bra måndag :-D

2009-02-09 @ 10:20:34
Länk: http://thedevilwears.blogg.se/
Malin

bra med såna listor...borde vi alla påminna oss själva pom då och då... kramiz M

2009-02-09 @ 10:29:10
Länk: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: