Np enheten

Datum: 2009-02-17 Klockan: 10:29:50 Kategori: August/barnen/Autism

Nu ringde de från Karlstad å NP enheten. En kvinna... skäms minns ej namnet som ringde ang stödet INNAN utredningen tar fart. GLAD!!! Verkade hemskt trevlig och kommer och gör ett hembesök hos oss en onsdag i mars då ja var ledig. Inte ofta man e de....Men ja de ska bli skönt å få lite råd och så kommer hon ju träffa August oxå då...

Jag vet ju inte hur detta stöd kommer se ut men ja tycker kontakten man har är bra och att man ser att det rör sig. Jag menar att bara få lite råd just nu känns stort i sig. VAD ska man säga å HUR ska man göra.... GLAD.

Ska försöka få tag i kuratorn på skolan oxå för att se VAD man kom fram till från Horisontens sida.... Men ja säger som de e jag e inte riktigt med just nu så ja har inte orkat. De e mycket man ska orka å allt fixar man inte direkt.

Idag har ja dessutom en hemsk dag kroppsligt så de blir att vila å tyvärr blev de fritids för August del en liten stund så ja hinner vila....


Kommentera här 1 st

Kommentarer
AnnelieH

Inget tyvärr.. Du måste ju vila för att kunna vara en bra mamma.. Menj ag känner såväl igen mig! Kram//Annelie

2009-02-18 @ 12:26:37
Länk: http://www.metrobloggen.se/annelieh
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: