Stockholm vi är här....

Datum: 2009-02-21 Klockan: 17:29:59 Kategori: Allmänt

Då efter en bra resa upp hoppade vi i en taxi för att ta oss till Hotellet..... En mycket svart man rattade oss mot Stureplan... Strax innan vi var framme i Stockholm rinde Ricky från EMI så han fick höra att vi va på G.

På vägen strax innan vi va framme vid hotellet får vi se TORKEL PETTERSSON,,,, gissa om jag som e kändiskåt höll på att ge mig ur taxin,,,, alltså han e en av mina svenska favvosar i filmvärlden... snygg så säg..

Väl på hotellet så kände man ju att man va väntad... de va ju jag som vunnit å ja... nice. Vi hoppade direkt iväg ut på stan för att ge oss ut för att äta. På vägen dit dök nästa kändis upp... Bingo Remer å han såg exakt ut som på bild... strålande uppfriskande pigg å blond,,,, ja tror han ville dra med mig å ta några läckra bilder direkt när han såg mig men ja skyndade vidare ha ha ha ;-D

Vi åt en underbar plankstek å sedan har vi gjort stan en stund....Å där har  vi inhandlat lite goda praliner...mmmm... så gott ska de bli med lite tryffel.

Handlade även underbara strumpor  jaaa ni ska få bilder... å linnen.

Vi hann även se Malou von Sivers....

Jaaaa ja gillar å se kändisarna... de e bara så...

Vi har inga som helst planer för kvällen... har pratat om bio men vi har en hel del film på datorn å vi såg filmen Just like Heaven på tåget upp, se den den e jättehärlig. Så kanske stannar vi på rummet "tar de lugnt. Imorgon funderar vi på att hälsa på på kungliga slottet.... där har ja ju inte blitt bjuden på te innan så kanske ska vi ta en sväng dit.

Fortsättning följer...

Kommentera här 4 st

Kommentarer
Anonym

Men var det inte i kväll ni skulle på Nalen eller är det i morgon!?!



Otroligt vad med kändisar du ser! Jag som jobbar i Stockholm ser aldrig någon! Jo, hon Kattis Alström en gång, och han vilse-i-pannkakan...

soffie

låter som ni har det toppen bland alla kändisar,

ha det bäst!!

2009-02-21 @ 17:40:25
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Skogshuldran Titti

Grattis till din fantastiska vinst!

Jag hade inte riktigt fattat innan att du vunnit en Stockholmsweekend.

Dina kläder som du höll på och valde emellan är snuskigt snygga! Vad frimodig du är, sådana festkläder skulle jag aldrig lyckas med att hitta och ännu mindre tro att de skulle passa på mig!

Jag är nog rätt töntig när det gäller festkläder...

Tittade in för att kopiera receptet på taigryta, vilket jag missade när jag såg den första gången.

Ha nu en riktigt härlig stockholmshelg med Mannen i Ditt Liv!

2009-02-21 @ 18:53:05
Länk: http://skogshuldran.bloggagratis.se
Jenny

Kändisarna kanske dras till dig =)

2009-02-22 @ 21:43:20
Länk: http://nogg.se/frujenny
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: