Våga vägra Melodifestivalen!!!! å funderingar kring homosexuella äktenskap

Datum: 2009-02-07 Klockan: 20:12:58 Kategori: Allmänt

Det HADE ja ju gärna gjort för ja tycker det räcker gott å väl med EN tävling. Av de deltävlingar som är är det sällan mer än en till två låtar som e något att ha... mycket är bara massa jippo... När den sista finalen är brukar det vara de tio som är de skapligt bästa så varför flera veckors tävlande??? Ja ja veeet UNDERHÅLLNING men ja tycker itne att det är nån underhållning längre.



MEN barnen vill se så antingen får ja sura ensam i sovrummet eller snällt lägga mig i soffan... PUST GISSA var ja hamnar?? I SOFFAN för ja vill inte ligga här inne själv....

ÅÅÅÅ FYYYY FAAAAN nu började de... å vem e de som börjar SKRIKA??? Mede... alltså den tycker då inte ja e rolig... GAPIG e mitt samlingsord för henne... BORT!! Lika gapig som Maud Olofsson---

De va ju bättre förr... hi hi.

*************





Läste på en annan blogg om detta med HOMOVIGSLAR. De e HUR sjukt som helst att det ens ska diskuteras å ifrågasättas. ALLA ska väl för sjutton få gifta sig å va e de för kyska vi har idag där präster motsätter sig en sån grej?? Är inte all kärlek fin?? Oavsett kön... men den där sjuka bibeln alltså... den kan man tolka hur man vill det har vi sett många TJENA bara jag som kristen får bestämma vem...

Jag är inte medlem i kyrkan längre å det är inte bara beroende av att jag inte är troende utan även pga många sådana här saker... Jag kan inte stå bakom sånt å vilka krigar mest i världen?? Jo religösa....

*************************




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Margaretha

Hon är SJUUUUUKT jobbig !!!!!!!

Men vi får väl stå ut.....

Suck....

Jag blev så glad att du tyckte likadant som jag....

Det känns så konstigt att någon skall få tycka att dom är bättre än andra....bara för sin sexuella läggning.... Nu råkar jag vara gift med en underbar man men det är u inte så att jag får döma andra människor bara för det....

Kram på dig

Margaretha ( skitlåtar dessutom....)

2009-02-07 @ 20:36:24
Länk: http://catfriend.blogg.se/
anne

Du har blivit utmanad hos annnne.blogg.se !

2009-02-07 @ 21:17:43
Länk: http://annnne.blogg.se/
Lisa

Du har sååååå rätt både när det gäller att vägra melodifestival & beträffande kyrkan och dess i många fall inskränkta sett att se på människor.

(Jag gissar & tror att du syftar på debatten på Soffies blogg). Nix melodifestivalen valde jag bort för flera år sedan, gluttade in hos sambon som satt och tittade, fast jag orkar helt enkelt inte med det. Har haft en trevlig stund hos dig och återkommer......ha en bra söndag!

2009-02-08 @ 00:36:57
Länk: http://livscoach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: