Blondinbella....

Datum: 2009-01-23 Klockan: 23:11:25 Kategori: Allmänt

...Har sprungit,,hrm URSÄKTA.... DANSAT färdigt i Lets Dance. Kan väl säga att flera inte är så bra på å dansa,, å själv skulle ja knappast klarat av det heller.Älskar att titta när de dansar även ute på dnsställen, det ser verkligen roligt ut men själv e ja så feg så ja inte vågar å VET med mig att ja inte har vare takt eller vidare känsla för de där....

Men alla har vi våra talanger... en del kan dansa å ja kan annat ja....

Såg Magdalena Graaf på teve på förmiddagen hos Malou å jag läste hennes bok som hon var där och pratade om för nått år sedan.... DET SKA BLI ETT SANT NÖJE ATT DÖDA DIG å rekomenderar den verkligen. Jag ändrade helt å hållet uppfattning om henne då man bara DÅ sett henne som en söt "bimbo" på lättklädda bilder å mycket silikon. Det verkar vara en oerhört stark tjej med mycket värme och tro på andras bättring.

Jag tycker även Daniel... hennes partner e så charmerande å verkar vara en riktig gentleman.

Många av proffsdansarna imponerar djupt på mig. De e grymt duktiga.



Å ja kan bara säga att Samuelsson imponerar mig grymt.. så DUKTIG å med den stora kroppen...

Men ja har fler favvos... BAGGE GUD hon e så snygg å vidare Morgan.... Ska bli kul å se vilka som utvecklas mera å vinner... Det är lika många botten napp som  toppar... helt klart.


Suttit med mina pippi bäbisar ikväll... Gulan äter bra medan den andra bara ska bli matad... den e ändå störst men flyger de gör de bra båda trots att ja klippt vingar för att vi ska få dom riktigt tama. Tanken är ju att grönan ska åka till sin nya familj på onsdag så imorgon blir de egen bur för att se hur han äter....



Idag köpte jag min man en underbar bukett tulpaner..... En riktig vårbukett...




Nu väntar min JAG ÄR BRA BOK

Natti

Kommentera här 2 st

Kommentarer
anne

Jaha, så nu ska en av dem flytta...:(



Hur går det med nya ägg, var det några?

2009-01-24 @ 14:05:03
Länk: http://annnne.blogg.se/
Jenny

Har försökt kommentera sedan imorse men inte lyckats =(

Fin blomsterbukett du fick av din man.

Kram

2009-01-24 @ 15:36:17
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: