Puberteten

Datum: 2009-01-19 Klockan: 22:02:37 Kategori: Allmänt

Jobbat å stått i.... de flyter på som fan. Idag har ja fått en elev oxå och det är ju alltid trevligt. Men även nervöst. Men det brukar gå bra. Och det var en trevligt och lättsam tjej.

När ja kom hem var min man upprymd över allt som har med skolan att göra.... ja förstår honom,, det blir väl så och en helt ny VÄRLD har öppnat sig.

Mina goa ungar va ju oxå hemma å Oskar hade en liten fråga.... mamma blev orolig å ringde sjukvårdsupplysningen. De sa det var en sak som visade att sonen var i puberteten... inne från hans rum hör man:

-Va sa de?? Va de puberteten???

-Jaaa de trodde de ja.

-YEEESSSSS!!!

hrm de e inte lätt å veta va som e positivt eller inte men att vara i just puberteten e positivt tydligen....

Nej nu ska ja sova så ja e piggelinus imorgon.... å ja ber om bra väglag... idag låg en tradare i diket när ja åkte till jobbet vid lunch. Som TUR va såg de ut å ha gått bra men de ger en en tanke på va lätt de e å åka av.

Natti....




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Laura

Kör försiktigt i snöstormen.

Här är allt bara bra, ska iväg till Sunne idag med bilen på besiktning.

Kram

maya

härligt med älsklingar

2009-01-20 @ 17:40:10
Länk: http://mayass.blogg.se/
Linda

Fortsättning följer i min blogg, för att hänga med följ gärna min blogg via bloglovin...

2009-01-20 @ 18:26:19
Länk: http://hummingbird.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: