Midsommardagen

Datum: 2009-06-20 Klockan: 13:32:03 Kategori: Allmänt

Idag vräker regnet ner. Vi sov länge. Nu städar vi och plockar. Det behövs. Fan va duktig jag är att lägga saker på hög. Men nu har jag i alla fall rensat lite och gjort salladen som vi ska ha imorgon. Håller de tummar jag har att vädret är bättre än idag. Jag vill så gärna åka iväg. Ser fram emot det.

Ikväll ska vi fira min fördelsedag samt min systers som faktiskt har sin födelsedag just idag. GRATTIS Inga-Britt.... vi firar nog Irene lite med som fyller om fyra dagar... Men det ska bli trevligt så därför röjjer vi lite så det ser okej ut när vi kanske få hem folk.

Gårdagen..... vi hade fint väder. Jag kunde njuta av en fin dag. Sov lite på dagen då jag var hemskt trött. Sedan förbarmade sig M över mig. Han kom över med lite mat och vi grillade. Sedan såg vi en film samt åkte ner till byn å kollade läget vid Logen. Va grymt mycket folk men vi¨beslöt oss för att åka hem och sova. Jag kom lagom hem så jag kunde hämta älsklingen vid bussen....

Nöjd.

Nu ska jag torka golven.


Bild: Underbar Pion.

**********************************************

Att kunna förlåta och gå vidare är en självläkningsprocess. Älta inte de gamla utan blicka framåt.

Kommentera här 4 st

Kommentarer
Mindy

Ha en skön lördag gumman..Vacker bild.kram kram

2009-06-20 @ 13:36:31
Länk: http://blondis81.blogg.se/
marie

Vad duktig du är!!!

Jag får ingenting gjort hemma...

kram

2009-06-20 @ 20:42:44
Länk: http://mariekjerulf.blogg.se/
E-C

Låter som att du hade en ganska skön dag..:)



Kloka ord!



Ha en underbar Söndag!



Kram

2009-06-21 @ 08:52:50
Länk: http://ramnissan.se
Johan

Grattis i förskott! Hur mycket fyller syrran din då?



SV: Nu är vi hemma, skriver ett inlägg senare om hur det var =) Svarar lite snabbt på kommentarer nu innan gästerna kommer =)



Ha det bra så länge! =)

2009-06-21 @ 16:22:51
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: