Rubrik???

Datum: 2009-06-24 Klockan: 17:57:27 Kategori: Allmänt

Jag har tagit ett bad. Kan säga att det känns att man börjat jobba. Det är lugnt på jobbet MEN det är ovant att vara där många timmar. Jag jobbar ju ändå heltid. Efter en kväll och dag så är jag väldigt trött. Det fina vädret gör att man mår gott trots allt.

Nu ska jag krypa upp i soffan, läsa en bok och vänta på att min man har sovit klart. Han jobbar två nätter nu och vi har gått om varann hela veckan. Sedan jobbar jag hela helgen MEN vad brukar man säga? Det är nyttigt att vara ifrån varann så man får längta. Och LÄNGTA det gör jag.... efter min karl. ;-D

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jag är i en annan fas nu. Jag ser saker från ett annat håll och jag låter saker bero. Det är som det är. Jag har påverkat så gott jag kan mer kan jag inte göra.... Jag tar en dag i taget. Ser det ljusa i varje dag. Ljuset är bra att hålla i när det blir mörkt igen. Jag känner att jag har stöd. Jag känner att det går bra. Måste bara stoppa mig lite. Backa ibland och inte bli så ivrig. Så det blir fel igen.

Carpe Diem...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



Bild: Underbar Falk


Kommentera här 2 st

Kommentarer
britten...

jaa det är nyttigt att längta efter varandra....det blir så mysigt sen...kram

2009-06-24 @ 19:56:38
Länk: http://pyrobritt.blogg.se/
Evalena

Vilka fina presenter ,och det att du är i en annan fas :helt rätt det är så man ska se på livet och leva i nuet och låta det gamla bero .Kram på dig

2009-06-25 @ 05:45:51
Länk: http://elkarlsson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: