Att ha en blogg

Datum: 2009-03-09 Klockan: 10:19:45 Kategori: Allmänt

Jag som så många andra följer ju bloggar. Och vi kommenterar i dessa bloggar. Önskar en trevlig dag, frågar hur man mår eller håller med om det som inlägget handlar om. Eller så skriver vi hur vi ser på saken, kanske helt annorlunda än vad den andra tycker.

Jag finner detta helt normalt då detta är meningen med en blogg ur min synvinkel. Att läsa och kanske få lite intresse i det personen skriver och få nya synvinklar i saker och detta kan i bästa fall skapa en debatt.... en härlig diskussion.

Just nu får ja skit från en person som jag följt ett tag. Som jag från början tyckte skrev härliga inlägg som skapade dessa nya vinklar och som jag kommenterade.

Nu har hon bestämt sig för att jag är en SKVALLER kärring och en STALKER.....

Trist... man får passa sig vilka bloggar man läser och kommenterar,,,,

**********************************

Idag är det en slaskdag efter gårdagens snyoväder.

Jag har haft en lagomt genomliderlig natt och har traskat ute med vovven. Han tycker de e underbart ute just nu å springer runt å LUKTAR omkring. Verkar vara goda dofter ute just nu. Han springer än hit än dit och lite hit å dit... fram å tillbaka.... hi hi hi...

Nu ska ja vila lite innan ja ska ge mig iväg för en kvälls jobb.


Kommentera här 11 st

Kommentarer
PerNilla

Hejhej, hur är det och hur har helgen varit? Kram

2009-03-09 @ 10:23:33
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
PerNilla

OK låter bra det =)



Tack såå mycket, kramis.

2009-03-09 @ 10:36:48
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Anna

ja, bloggvärlden är underbar men väldigt sårbar. Man öppnar upp sig på ett sätt som man kanske inte gjort annars. Jag är bra på att skriva, sämre på att prata, så därför har jag lättare att uttrycka mig i skrift.



Tråkigt att det blivit som det blivit för dig. Hittade hit via mamma melissa :)



ha en härlig måndag!



mvh Anna

2009-03-09 @ 10:44:40
Länk: http://gumsan70.wordpress.com
Byggarn

Det är jävligt trist att det ska behöva bli så!!

jag gillar i alla fall det som du skriver till 100..

och jag hoppas det som jag skriver kan roa någon emellanåt...

Kör hårt tjejjen..

2009-03-09 @ 10:56:19
Länk: http://tramlinger.blogg.se/
Lena

Hej! Men vad trist när det blir så där! Hoppas du kan strunta i den bloggaren och köra ditt eget race.



Vilket super fint kort på hunden :D



Ha en fin start på nya vecka, kram!

2009-03-09 @ 11:24:17
Länk: http://lenakald.blogg.se/
anne

Men hur ska man kunna vara stalker när man oftast inte vet vem den andra är på riktigt? Skumt... Men jag har nog också dragit öronen åt mig emellanåt, det finns folk till allt och man kan behöva vara försiktig. Inte så att det direkt är kul att vara så, men det är än mindre kul när man har en som missförstår och jävlas på halsen.



Sköt om dig du.

2009-03-09 @ 12:22:51
Länk: http://annnne.blogg.se/
Elisabet

Men vad tråkigt att det blivit så, hoppas du kan skaka det av dig bara!

2009-03-09 @ 13:13:16
Länk: http://stenvreten.blogg.se/
Afrodite

Hej du! =)

Jag håller med dig väldigt mycket i syftet med en blogg! Jag är en ganska "nykläckt" bloggare, men är redan alldeles hooked! Jag hittade till dig via Anne! Najsig blogg det här. =) Återkommer om jag får...välkommen in till mig! =)

Kram på dig!

2009-03-09 @ 15:37:34
Länk: http://afrodite.blogg.se/
Ramnissan/BigSiss

Men snälla nån!!?? ÄR folk inte riktigt riktiga?? Har man en blogg så får man väl acceptera att folk kommenterar annars är det ju ganska meningslöst att ha en blogg liksom..:)

Kan inte tänka mig att du är varesig en skvallerkärring eller stalker.. FAKTISKT!! Så kommentera på du. I min blogg är du välkommen att skriva hur många kommentarer du vill iallafall..S..



Då är jag en extrem stalker på Jomarie.se för vem leder kommentarsligan där..JAAAAG..asg..



Själv har jag varit mer än under isen men hitatde en ishacka på botten i dyn och har nu kravlat mig halvvägs upp ur vaken iallafall;)



Ha det gott!



Kram

2009-03-09 @ 16:35:10
Länk: http://blogtown.se/blog.php?id=Ramnissan
Anki N

Man slutar aldrig att förundra sig över hur folk är och hur fel det tydligen kan bli ibland. Samtidigt kan jag kanske skratta mig lycklig som faktiskt bloggat i 4 år och aldrig blivit ansatt av någon. Snacka om att vara född under en stjärna!!

När det gäller kommentarer så tycker jag det är bra att folk verkligen skriver vad de tycker om inlägget ärligt. Klart ofina eller skriva massa skit är ju inte kul, men man får tåla både kritik och rosor i sin blogg. Eftersom vi alla tänker, o tycker olika. Det är ju det som är bra - man får olika synvinklar på saker och ting. Ibland kan man till och med börja tänka om och ändra en värdering.

Jag gillar din blogg, den är öppen och hjärterlig, hoppas du bara blundar för de som kallar dig skvallerkärring odyl, sånt där grundar sig nog oftast i brist på sysselsättning eller kanske rent av avvundsjuka..vem vet...skriv på!!!

Kramiz Anki n

2009-03-09 @ 17:15:15
Länk: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
*Jenny*

Jag tror jag vet vem du menar och det är så sorgligt.

Vill bara säga att jag gillar din blogg mycket, men det vet du.

Kram och ha det bäst

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: