Ber om ursäkt

Datum: 2009-03-20 Klockan: 09:48:09 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Är ja bra på..... å nu ber ja om ursäkt för att jag inte orkar. För jag orkar inte just nu. Jag orkar inte alls.

Jag la mig kl fyra igår när ja kom hem och orkade inte upp mera.

Har nyligen pallrat mig upp nu och måste ta tag i mig själv.

Och NEJ ja är inte piggare och så efter alla timmar och NEJ ja har inte sovit för mycket. Jag är helt slut bara. Och NEj ja kommer inte må bättre om en stund för just nu är ja krd i botten.

Och NEJ NEJ NEJ ja behöver inte tyckas synd om....

Men om någon vill byta en liten stund för att få mera förståelse för hur ja har de så varsegod för nu e ja lite trött på de som säger att de inte förstår å att ja ska rycka upp mig eller frågar för hundrande gången vad de e som e fel NU??? de e samma som de alltid är... de e ingen skillnad från gårdagen.




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Afrodite

Vill bara säga att jag tänker på dig!

Och du, lyssna inte på dem som säger "ryck upp dig" för de förstår inte vad det handlar om och har förmodligen aldrig varit i en depression.

Gör vad du kan för att du ska må så bra som möjligt och bara det du själv orkar!

"Störstaste kramen på min sida" tillägnas även dig!

Massor med kärlek till dig!

2009-03-20 @ 11:45:23
Länk: http://afrodite.blogg.se/
Sabine - Ab imo pectore

vilken fin bild :))

2009-03-20 @ 14:15:48
Länk: http://enibas.blogg.se/
Nina

Kom alltid ihåg att du inte ensam. Sänder dig en ofta en tanke. Det är mänskligt att må dåligt. Vi får ta vara på det goda i livet, och leva för dem. Det kanske inte hjälper dig nu, men det vänder.

Och oj vad jag saknar att jobba hos er.

Kram Nina

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: